נספרו תפיץ את מוצרי ננולוק סקיוריטי הישראלית

NessPRO תשווק בישראל את הטכנולוגיה שפיתחה ננולוק לאבטחת התקנים ומכשירים המחוברים לאינטרנט של הדברים

NessPRO

נספרו – קבוצת מוצרי התוכנה של נס – חתמה על הסכם שיווק עם ננולוק סקיוריטי הישראלית והחלה לשווק את הטכנולוגיה שלה לאבטחה וניהול התקנים המחוברים לאינטרנט.

הפתרון של ננולוק מגן על מגוון רחב ביותר של התקנים, כגון מונים חכמים (מוני חשמל, מים ועוד), מצלמות אבטחה, רמזורים, נתבים, ממירים, תחבורה ציבורית חכמה, רכיבי תשתית קריטיים והתקנים רבים נוספים.

מכשירי קצה ורכיבי IoT שונים נחשבים כ"חוליה חלשה" בשרשרת ההגנה הארגונית והפרטית, ומשום כך מהווים מטרה עיקרית למתקפות כגון מתקפות כופרה, מתקפות מניעת שירות מבוזרת (DDoS) ועוד.

הטכנולוגיה שפיתחה ננולוק מאבטחת התקנים מקושרים על ידי יצירת נקודת עיגון אמינה בזיכרון הלא נדיף (flash memory) מתוצרת יצרנים מובילים, באופן שקוף למערכת ההפעלה. הטכנולוגיה החדשנית מונעת שינויים בקוד קריטי של ההתקן, ובמקביל מאפשרת עדכוני תוכנה מאובטחים משרתים ארגוניים בעלי הרשאות מתאימות.

NanoLock Security מוודאת שהתקני האינטרנט של הדברים מוגנים ומספקת התראות בזמן אמת על ניסיונות פריצה להתקני ה-IoT ונתונים אמינים לניטור וזיהוי תבניות התקפה ואנומליות שונות. הגנה חזקה זו חוסמת התקפות סייבר על ההתקנים ועל יישומים קריטיים המותקנים בהם.

באמצעות ננולוק ההתקנים השונים מאובטחים כנגד תקיפות דרך הרשת, דרך ענן, או תקיפות המתבצעות בשטח שבו מוצב ההתקן, אפילו אם לתוקף יש גישה פיזית אליו. הפתרון של ננולוק אינו צורך חשמל או משאבי מחשוב ואין לו מגבלות זיכרון או זמני המתנה, לכן אינו משפיע על ביצועי היחידה. החברה מאפשרת ניהול ושליטה על יחידות הקצה וגם ביצוע אמין של עדכוני קושחה מרחוק.

פרס "סטארט-אפ השנה" ב-MWC

ננולוק סקיוריטי

ננולוק סקיוריטי

בתערוכת המובייל העולמית MWC, שנערכה בפברואר 2019 בברצלונה, העניק האיגוד העולמי של המפעילים הסלולריים, ה-GSMA, לננולוק את פרס "סטארט-אפ השנה". הפרס הוענק במסגרת כנס החדשנות 4YFN, הנערך בצמוד לתערוכת המובייל העולמית.

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם NessPRO בכדי לספק אבטחה עוצמתית ליחידות קצה מקושרות. אנו מאמינים שהגנה על רכיב הזיכרון הינה נתיב קריטי באבטחת יחידות קצה, משום שהיא ממשיכה להגן על הקוד הקריטי גם לאחר שכל ההגנות האחרות נופלות", אמר יוני כהנא, סמנכ"ל לקוחות בננולוק סקיוריטי.

"ההסכם עם ננולוק הינו ציון דרך חשוב בתולדות נספרו ומציין את כניסתה לעידן ההגנה על התקני IoT. זאת – בנוסף לתחום ההגנה על מערכות IT שאנו מצויים בו כבר זמן רב ומשווקים מוצרים מובילים להגנת סייבר", אמר דדי דבורסקי, מנכ"ל נספרו, שהוסיף כי "בין אם מדובר על ערים חכמות, תשתיות לאומיות קריטיות, מונים חכמים או כל דבר אחר שנעשה בו שימוש ב-IoT – ההגנה על התקנים אלו היא קריטית ואנו מחויבים לספק פתרון מוביל גם בתחום זה".

"השימוש בהתקני האינטרנט של הדברים הולך ומתרחב, ובמקביל גוברים האיומים על התקנים אלו, בין אם דרך רשת האינטרנט או דרך החדרה פיזית של תוכנות מזיקות", אמר אלעד אלתר, מנהל תחום שו"ב בנספרו. "הטכנולוגיה של ננולוק מבטיחה הגנה וניהול מאובטח של מתקני IoT, החל מהייצור ולאורך כל תקופת השימוש בהם, מבלי לפגוע בביצועי ההתקנים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים