אגודה.קום משיקה את Mix and Save

פלטפורמת הזמנת החופשות הדיגיטלית תציג שילוב של שני סוגי חדרים באותו המלון, על מנת להציע את המחיר המשתלם ביותר

04/08/2019 15:09
ההיי-טקיסט המטייל. צילום: ידיד לוי

פלטפורמת הזמנת החופשות הדיגיטלית אגודה השיקה את Mix and Save, המאפשרת לנוסעים לחסוך עד 50% בהזמנת לינה במלון, באמצעות הזמנת השילוב הזול ביותר של חדרים הזמינים במלון נתון. המאפיין מאפשר ללקוחות לפצל את ההזמנה למספר הזמנות, כדי למקסם את החיסכון בעת החיפוש אחר פתרונות שהייה לבין שניים עד 14 לילות, בכל אחד משני מיליון מקומות הלינה ברחבי העולם, הזמינים בפלטפורמה.

אגודה Mix and Save. צילום מסך. צילום: Agoda.

אגודה Mix and Save. צילום מסך. צילום: Agoda.

עמרי מורגנשטרן, מנהל התפעול הראשי של Agoda מוסר: "הלקוחות שלנו מעניקים לנו את ההשראה לחידושים. ראינו כיצד הם 'משלבים וחוסכים' בעצמם באמצעות ניסוי וטעייה, כאשר הם פיצלו את השהייה ומשלבים דילים על חדרים שונים בכדי להשיג את המחיר הנמוך ביותר, מטלה קשה לביצוע שגוזלת זמן רב. סוכנויות הנסיעות הניחו בדרך כלל כי הנוסעים לא ירצו להחליף חדרים במהלך החופשה, אך הבדיקות והמבחנים שלנו הוכיחו שכדי להשיג את העסקה הכי משתלמת, ישנם נוסעים שיהיו גמישים ויחליפו חדרים במהלך השהייה, על מנת לחסוך במחיר".

עוד הוא מוסיף ומציין: "המאפיין החדש זמין לעת עתה להזמנות המתבצעות ממחשב שולחני בלבד, אך אגודה פועלת להשקת Mix and Save גם בהתקנים ניידים בחודשים הקרובים, כדי שנוסעים יוכלו לשלב יותר מחדר אחד בהזמנה אחת, בחוויית שימוש חלקה מכל התקן".

להיי-טקיסט המטייל ממליצה אגודה לעשות צ'ק-אין לעתיד בכמה מלונות טכנולוגיים. –

טוקיו: The Peninsula Tokyo
בתור אחד הספקים הגדולים בעולם של רובוטיקה, יפן היא ה-מקום בו מספקים בתי המלון את מיטב הגדג'טים והחידושים הטכנולוגיים המדליקים ביותר! בביקור בטוקיו כדאי מאוד לשלב גיחה למוזיאון הלאומי למדע, הממוקם על האי של טוקיו, להתרשם מתערוכות הטכנולוגיה וחקר החלל, ובעיקר לפגוש את ASIMO, הרובוט האנושי המתקדם ביותר בעולם. לחובבי טק אסור להחמיץ גם את אזור הקניות Akihabara, שבו ניתן למצוא כל סוג גאדג'ט חדשני שקיים על הפלנטה. מלון מומלץ בטוקיו הוא The Peninsula Tokyo, שבו השקיעו לא מעט בטכנולוגיה ידידותית למשתמש ואינטואיטיבית, המשפרת את חוויית האירוח. משליטה מרחוק על תאורה, וילונות, מערכת אודיו-ויזואלית, ועד חיישני לחות מתקדמים, המפקחים על הטמפרטורה.

ניו-יורק: YOTEL
עבור חובבי טכנולוגיה מושבעים ממליצים באגודה על מלון YOTEL בתפוח הגדול – מלון בוטיק רובוטי עתידני, המציע עמדות צ'ק-אין אוטומטיות ושירות אחסון מזוודות רובוטי, אותו מבצע עבור האורחים YOBOT- רובוט הבית של המלון.

בכל "תא" במלון יש קירות עתירי טכנולוגיה, או "טכנו-קירות", המגיעים עם מסך טלוויזיה שטוח, נקודות חשמל לשלל הגדג'טים, חיישני תנועה וטמפרטורה, קישוריות ל-iPod, זרימת אודיו ומיטה חכמה SmartBeds, שיכולה להמיר עצמה לספה.

המלון הניו-יורקי YOTEL. צילום: Agoda.

המלון הניו-יורקי YOTEL. צילום: Agoda.

סינגפור: W Singapore Sentosa Cova
סינגפור ידועה כעיר חכמה, מודרנית ועתירת טכנולוגיה. מלון מומלץ בעיר הוא ה-W Singapore Sentosa Cova, מלון המעניק משמעות חדשה לגמרי למונח "מוסיקה תת-קרקעית". גולת הכותרת של המלון החדשני היא ללא ספק בריכת השחייה החיצונית שלו, המשלבת 24 רמקולים שמנגנים מוסיקה מתחת למים!

הבריכה של המלון הסינגפורי. צילום: Agoda.

הבריכה של המלון הסינגפורי. צילום: Agoda.

לונדון: Eccleston Square Pimlico
אחד הדברים המופלאים בבירת הממלכה הבריטית הוא השילוב בין ישן וחדש, עתיק ועתידני, בצורה אלגנטית. מלון מומלץ שמיטיב לשלב בין הטכנולוגיה לקלאסיקה והיסטוריה הוא – Eccleston Square Pimlico, מלון בריטי ייחודי השוכן במבנה היסטורי משומר בן המאה ה-19, ומציע מבפנים Keypads השולטים במוסיקה ובתאורת החדר, מאייד לקירות חדר האמבטיה, מסך טלוויזיה שטוח נעוץ במראת האמבט, iPad המספק לאורחים שירותי אירוח שונים. לחובבי טכנולוגיה מומלץ לשלב גיחה ל-DNA VR – ארקייד מציאות וירטואלית ובו מעל ל-25 משחקי מציאות מדומה אינטראקטיביים, המציעים חוויה לכל המשפחה.

אודות Agoda

אגודה היא אחת הפלטפורמות המקוונות בעלות קצב הצמיחה המהיר בעולם להזמנת נסיעות וחופשות. מימיה הראשונים כחברת סטארט-אפ לסחר אלקטרוני, שהוקמה בסינגפור ב-2005, צמחה אגודה לפלטפורמה המציעה רשת גלובלית של שני מיליון מקומות אירוח ביותר מ-200 מדינות ואזורים בעולם, ובכך מעניקה לנוסעים גישה למבחר רחב של מלונות זולים ומלונות יוקרה, דירות, וילות ובתים, המספקים מענה לכל תקציב ולכל סוגי הנסיעות. הנהלת אגודה ממוקמת בסינגפור, והיא חלק מקבוצת Booking Holding (נאסד"ק: BKNG). החברה מעסיקה יותר מ-4,000 עובדים ב-53 ערים, ביותר מ-30 מדינות. אתר Agoda.com והאפליקציה הניידת של Agoda זמינים ב-38 שפות.

לינק לאתר : https://www.agoda.com

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים