נשים ומחשבים: ליזט אלגרבלי, סלופארק

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: ליזט אלגרבלי, מנהלת תחום מוקדים בחברת סלופארק

שם ותפקיד: ליזט אלגרבלי, מנהלת תחום מוקדים בחברת סלופארק.

ותק בתפקיד: שנתיים וחצי.

תפקידים קודמים: מנהלת מוקדים במעלות, סוכנות לביטוח של בנק לאומי, מנהלת אזור מרכז בפלאפון.

השכלה / שירות צבאי: תואר ראשון במדעי החברה, מקצוע ראשי פסיכולוגיה ומשני תקשורת,  תואר שני בחוג בפסיכולוגיה. שירתתי במשטרה הצבאית, במדור תאונות דרכים.

משפחה: נשואה+3.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

מגיל מאוד צעיר אני מנהלת בחברות תקשורת ומעורה בעולם הטכנולוגי ברמה היומיומית. החיסרון הוא שתמיד הייתי במיעוט מגדרי. התחום הטכנולוגי עד לאחרונה הוגדר כ-"טריטוריה גברית מובהקת". אחת הסיבות נעוצה בעובדה, שהעיסוק בהיי-טק תובע שעות עבודה ארוכות, שאינן מתאימות לאימהות.

היום המגמה היא לשלב כמה שיותר נשים וליהנות מהיצירתיות ומהחדשנות שהנשים מביאות עמן למקום העבודה, וזה גם מקור הגאווה שלי בעבודתי בסלופארק: החברה מעודדת תעסוקת נשים מכל המגזרים ומדרבנת אותן להוביל שינויים מרחיקי לכת בשירות ובמוצר.

אני מנהלת מוקדי נשים, כאשר השדרה הניהולית מורכבת ממגוון רחב של נשים: אימהות לארבעה וחמישה ילדים, אימהות עצמאיות, סטודנטיות, חרדיות וחילוניות. הדומה והשונה בינינו הופכים אותנו למובילות בתחומנו ומסייעים לנו בצמיחה המותאמת להתפתחות השוק הישראלי בעולם החניה. האסטרטגיה שאנו מובילות בסלופארק היא, שיש קשר הדוק ומובהק בין האפליקציה לבין איכות שירות הלקוחות, ונכון לעכשיו אני יכולה לומר בגאון, שהלקוח הישראלי מעריך זאת מאוד וניכר כי עשרות אלפי לקוחות חדשים מתקדמים לסלופארק מדי חודש.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

אני חושבת שאנחנו במגמת שיפור, אך כמובן יש כברת דרך לעשות על מנת שנגיע לשוויון מגדרי מלא בהיי-טק ובכלל. אני מקווה לראות עוד חברות כמו סלופארק, שמבינות את היתרונות בשילוב העסקת נשים בכלל התפקידים.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לא ממש, אולי כי אני נחושה להצליח ומאמינה ביכולות שלי. מגדר אף פעם לא היווה פקטור לחיוב או לשלילה עבורי, אך כן הרגשתי שעלי חלה חובת הוכחה יתרה כשהייתי בהריון או כשיצאתי וחזרתי מחופשת לידה, ואני חייבת להודות שהיום בזכות סלופארק אני לא רק מנהלת מובילה – אני אישה, אימא ומנהלת מובילה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים