מלם תים הטמיעה פתרון לניהול בדיקות במיטב דש

הפתרון, קלאודביט, הוא פלטפורמת ניטור, המבוססת על מנגנון אוטומטי לבקרת איכות של האפליקציה ● היקף הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים

נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה במלם תים. צילום: יח"צ

תים תוכנה מקבוצת מלם תים הטמיעה את פתרון קלאודביט לניהול ואוטומציה של בדיקות תוכנה בבית ההשקעות מיטב דש. היקפו הכספי של הפרויקט, שארך כמה שבועות והסתיים באחרונה, עומד על מאות אלפי שקלים.

הפתרון יושם עבור אפליקציות הדיגיטל של מיטב דש. הוא מאפשר לצוותי הפיתוח והבדיקות של בית ההשקעות להריץ מאות בדיקות בצורה אוטומטית וחכמה.

קלאודביט היא פלטפורמת ניטור, המבוססת על מנגנון אוטומטי לבקרת איכות של האפליקציה. היא מאפשרת לגלות בעיות פונקציונליות באופן אוטומטי, בעזרת מנגנון לבקרת שינויים פונקציונליים, שינוי ממשק משתמש, בקרת שגיאות ומדידה של ביצועי המערכת. ניתן לגלות בעיות אלה במסגרת של בדיקות בשלבי הפיתוח, אך גם בשלבי הייצור. זאת, בעזרת תסריטים שמאפשרים לדמות פעילות משתמש ולגלות תקלות ייצור בצורה פרו-אקטיבית, בעזרת שימוש במכשירים אמיתיים.

אילנית חזן, מנהלת יישומים במיטב דש. צילום: יח"צ

אילנית חזן, מנהלת יישומים במיטב דש. צילום: יח"צ

לדברי אילנית חזן, מנהלת יישומים במיטב דש, "אנחנו מציעים כלים טכנולוגיים רבים עבור לקוחותינו, כגון טפסי הצטרפות והעברות, ופעולות שירות עצמי באזור האישי. לכן, ראינו חשיבות רבה בהכנסת אוטומציה לתחום הבדיקות. המערכת החדשה מסייעת לנו לכסות מספר רב יותר של תסריטי בדיקות ועל ידי כך לפנות את צוות הבודקים לתסריטי קצה. בנוסף לכך, אנחנו רואים תרומה חשובה של המערכת לזמינות תהליכי הייצור באתרי הדיגיטל שלנו, בכך שהיא מאפשרת לנו להגיע לאיכות תוצר גבוהה ביותר. זאת, על ידי ביצוע בדיקה לתהליכים עיקריים ומהותיים בייצור באופן שוטף, תוך וידוא זמינות ועבודה מיטבית שלהם. אנחנו מיודעים לגבי כל בעיה או תקלה בזמן אמת, כך שביכולתנו לטפל בה במהירות, עוד לפני שהלקוח נתקל בה".

נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה במלם תים, אמרה ש-"לפרויקט יתרונות רבים, בהם היכולת של הלקוח לבדוק כל גרסה שיוצאת, ולעשות זאת בצורה מהירה וממוכנת. כך, ניתן לקצר משמעותית את זמני העלייה לאוויר של כל גרסה. עם כלל אתגרי הדיגיטל ועשרות הפיתוחים החדשים של מיטב דש, כלי זה מאפשר לבית ההשקעות לספק ללקוחותיו פתרונות דיגיטל איכותיים ומקצועיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים