בא לבקר במאורת הנמר: נתנאל מוחוני, חברת פוגה

08/07/2019 14:23
נתנאל מוחוני, מנכ"ל פוגה. צילום: פלי הנמר

היה לי העונג לארח באחרונה במאורת הנמר את נתנאל מוחוני, מנכ"ל חברת פוגה הישראלית. נתנאל הגיע לספר לי על תחומי העיסוק של החברה ועל היתרונות הרבים הקיימים במערכת שלהם לעולמות הפרסום והשיווק.

הסטארט־אפ הישראלי Fuga מפתח מערכת אוטומציה, מבוססת SaaS, המאפשרת למשרדי פרסום ולריטיילים לייצר חומרי פרסום מבוססי תבניות בצורה אוטומטית ומיידית, תוך שימוש במידע קיים וחיבור למאגרי התמונות של הלקוח. במילים אחרות, מדובר במערכת חכמה שיודעת לעקוב אחרי העיצובים שמכינים בסטודיו עבור לקוח הקצה, ובעצם להחליף את המעצב.

נתנאל מסביר: "רוב הדברים שרואים היום במודעות בנויים מתבניות (templets). מפרסמים יכולים לפרסם את אותה פרסומת במאות פלטפורמות שונות, בגדלים ובסגנונות שונים – החלק הקריאייטיב לא משתנה, אבל מצד שני זה דורש ממעצב לשבת כדי להעלות את הקמפיין ולשחק עם הגדלים והעיצוב. באמצעות המערכת שלנו ניתן למנוע את זה ולקצר תהליך שאורך 8־14 שעות לעד שבע דקות".

אחת הבעיות העיקריות שהמערכת פותרת הינה הזמן המבוזבז בעיצוב המודעות, חוברות הפרסום ואף בעיצוב הבאנרים שאנחנו רואים באתרים. מדובר בתהליך שיכול לערוך ימים שלמים של הלוך-חזור בין המעצב ללקוח, שמבקש כל פעם לשנות משהו אחר במודעה. המערכת של פוגה פותרת את הבעיה הזו ומאפשרת תוך 10 שניות להפיק כל חומר פרסומי או שיווקי שהלקוח זקוק לו ושמתאים לכל ממשק שהחברה רוצה, בין אם זה אינטרנט, פרינט או מדיה חברתית.

נתנאל הוסיף: "אחד היתרונות הבולטים של המערכת היא היכולת שלה לבצע פרסונליזציה אמיתית לתוכן שהקהל מקבל, על פי הנתונים שלו. לדוגמה, פוגה יודעת להפיק מיליוני קרוסלות פייסבוק עבור כל לקוח קצה ולפתור את בעיית הסגמנטציה המוכרת". מוחוני מדגיש כי "אנחנו בין הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, כשזה נוגע לפרסונליזציה, ויודעים להתאים את העיצוב לקונה הפוטנציאלי".

משרדי פרסום ושיווק בולטים בארץ – בהם גיתם BBDO, מקאן אריקסון, ליאו ברנט, GREY ו-IGP – כבר הטמיעו מערכת זו, וחלקם פועלים עימה באופן שוטף ומול לקוחות ריטייל גדולים כמו סופר פארם, הום סנטר ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים