חברת הסייבר הישראלית TrapX גייסה 18 מיליון דולר

הכסף ישמש בעיקר להרחבת הנוכחותה של החברה בשוקי חו"ל ● הפתרון של החברה מספק יכולת זיהוי ואיתור מלאה ואוטומטית של פעילות זדונית שחדרה לרשת הארגונית באמצעות מידע פיקטיבי ופיתיונות המפוזרים ברשת הארגונית, המסיטים את התקיפה מן הנכסים החשובים לארגון לעבר המלכודות

חברת הסייבר הישראלית TrapX Security הודיעה שגייסה של 18 מיליון דולר שיסייעו לה להגדיל את נוכחותה בשוקי העולם עלי ידי חדירה למגזרים שבהם לא נכחה קודם והעמקת עבודות המחקר והפיתוח. הגיוס הובל על ידי Ibex Investors ובהשתתפות המשקיעים הקיימים – BRM, אופוס קפיטל, אינטל קפיטל, Liberty Israel Venture Fund ו-Strategic Cyber Ventures.

TrapX, אשר הוקמה ב-2012, מעסיקה כיום 60 עובדים. מרכז הפיתוח של החברה שוכן בתל אביב ויש לה פעילויות נוספת בעמק הסיליקון וברחבי העולם. TrapX היא חלוצת גישת ההטעיה בעולם הסייבר והייתה הראשונה להשתמש במושג "טכנולוגית הטעיה" (Deception Technology).

פתרון DeceptionGrid של החברה מספק יכולת זיהוי ואיתור מלאה ואוטומטית של פעילות זדונית שחדרה לרשת הארגונית. הוא סוקר את סביבת המיחשוב הארגונית ופורס מלכודות מתקדמות בצורה מהירה וקלה, ללא התקנה על תחנות הקצה. באמצעות מידע פיקטיבי ופיתיונות המפוזרים ברשת הארגונית, המובילים את הגורם הזדוני לבצע טעויות, מוסטת התקיפה מן הנכסים החשובים לארגון לעבר המלכודות. כפתרון פרואקטיבי, מערך המלכודות דינמי ומשתנה כל העת, בהתאם למפת התקיפות והאיומים.

ל-TrapX יותר מ-300 לקוחות בעולם, מתוכם חברות שנמנות עם רשימת  ה- Fortune 500 ועשרות לקוחות בישראל, ממגוון מגזרים, לרבות ביטחון, ייצור, בריאות, פיננסים, אנרגיה, צרכנות ועוד.

בריאן אברהמס, נשיא Ibex, חברה המתמחה ביצירת שיתופי פעולה עם החברות החדשניות בעולם, אמר, כי TrapX נתפסת בשוק הסייבר כחברה בעלת פוטנציאל פנומנלי. "לחברה יש יכולת נדירה לספק נראות מלאה של רשתות וסביבות שבהן לא ניתן להטמיע כלי אבטחה אחרים מסיבות טכניות או כלכליות, כמו, למשל, רשתות מבוזרות מדי, רשתות IoT ו-SCADA".

אברהמס, אשר צפוי להצטרף לדירקטוריון TrapX, הוסיף, כי "Ibex התרשמה מן היכולת של החברה להוביל, לאורך זמן, את שוק זיהוי וניטור איומי הסייבר באמצעות טכנולוגיה חדשנית, העומדת בחוד החנית".

משה בן סימון, מנכ"ל TrapX

משה בן סימון, מנכ"ל TrapX, אמר, כי "סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לנו לבצע השקעות נוספות במו"פ ולחדור לשווקים חדשים וכך להזניק את החברה קדימה. שני ערוצי השקעה אלה – מו"פ ושווקים חדשים – יאפשרו לנו לתת מענה הולם לתעשיות עתירות רגולציה ולמגזרים מבוססי תשתיות לגאסי, המבקשים להתגונן מפני פשעי הסייבר".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים