"הנתונים הם השלד, הבסיס, של הטרנספורמציה העסקית"

כך אמר עופר מילבסקי, סמנכ"ל התפעול של סאפ ישראל, שנעל את המליאה המרכזית ב-XO ISUG 2019, הכנס הארצי השנתי שבו השתתפו יותר מ-1,600 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים בארץ, שנערך אתמול (ג')

עופר מילבסקי, סמנכ"ל תפעול, סאפ ישראל. צילום: ניב קנטור

"הנתונים הם אלה שעשויים להביא לארגון את הבידול התחרותי שהוא מייחל לו. הטיפול בהם, אחסון, ניתוח, והפקת תובנות בעלות ערכים עסקיים מהם, הם שיביאו לארגון את הצלחתו העתידית. הנתונים הם השלד, הבסיס, של הטרנספורמציה העסקית בכל ארגון", כך אמר עופר מילבסקי, סמנכ"ל תפעול, סאפ ישראל.

מילבסקי נעל את המליאה המרכזית ב-XO ISUG 2019, הכנס הארצי השנתי של משתמשי SAP בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ג'), במרכז הכנסים אבניו, קרית שדה התעופה. את המליאה המרכזית הנחה הקומיקאי דודו ארז, ובכנס השתתפו יותר מ-1,600 איש, לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

להמחשת חשיבות החווייה, הציג מילבסקי שקף עם תמונת בובה: "לפנינו בובה, שעלותה היא דולר. ברגע שהיא נמצאת בתוך מכונת מנוף בובות, ערכה עולה פלאים, באלפי אחוזים, כי יש פה מוצר עם 'שירות' וחווייה. כל ארגון נדרש להבין מהי החווייה אותה הוא מספק".

עידן כלכלת החוויות – Experience economy 

"אנו נמצאים בעידן של כלכלת חוויות, Experience economy  – המהווה אתגר אדיר לארגונים בכלל ולאנשי ה-IT בפרט", הוסיף, "זהו עידן בו אנו חווים שינויים מהירים מאד של מודלים כלכליים ומעבר חד של כוח הקנייה ללקוח הסופי, המושפע מהחוויה בתהליך – לא פחות מהמוצר או השירות".

מילבסקי אמר כי "אנו נותנים מענה לפער של החווייה, זה שקיים בין מה שהארגון חושב על שירות הלקוחות שלו ומה שהלקוחות חושבים. אנו עושים זאת על ידי חיבור של נתוני החווייה, עם אלה של התפעול. בשנה החולפת המשכנו לקדם את אסטרטגיית הארגון החכם. כחלק מאסטרטגיה ממוקדת-לקוח, השלמנו את מערך הפתרונות שלנו גם בתחום ה-CX, ואנו נותנים מענה לתרחישים בכל אחת מ-25 התעשיות בהן אנו פועלים".

"הטיפול בנתונים", אמר מילבסקי, "נעשה בכמה רמות. האחת, הפשטה של הנתונים ושאיבה ושינוע שלהם, ממערכות סאפ וגם ממערכות שאינן סאפ. השנייה, היכולת לנהל את המידע, כי מדובר במשהו דינמי, כשכל העת נוצרים עוד נתונים, וחייבים לנהל את המידע כבר מרגע הגעתו. הרמה השלישית היא איך מייצרים תובנות לארגון, ואיך עושים זאת בזמן אמת".

מילבסקי סיכם בציינו כמה נתונים על SAP S/4HANA: "לפלטפורמה", אמר, "יש יותר מ-10,900 לקוחות ארגוניים, מהם 3,000 בייצור מלא ועובד. 30% מהם קיצרו את זמן האספקה בעקבות הטמעת המערכת. 80% מהם מנפיקים דו"חות מהר יותר. 95% מהם מצליחים לתכנן מהר יותר את דרישות החומרים. 48% מהארגונים הצליחו להביא לצמצום הזמן של תהליכי המכירה. 60% מהם הביאו להגדלת היעילות התפעולית. 100% מהארגונים קיבלו נראות לגבי המלאי שלהם, באופן חוצה ארגון. בדרך זו אנחנו ממשיכים לקדם בעקביות את אסטרטגיית הארגון החכם, ומסייעים לו לצלוח בשלום את המסע הדיגיטלי. המהות היא לא רק לאפשר את הטכנולוגיה, אלא לוודא כי קיים חיבור אמיתי שלה לצרכים ולתהליכים העסקיים של הלקוח הארגוני".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים