רז בכר ינהל את מאיץ הסטארט-אפים של מיקרוסופט

בכר, שהיה ממקימי הסניף של AWS בישראל, יוביל את הפעילות של החברה מול קהילת הסטארט-אפים, המשקיעים והיזמים בישראל

רז בכר, מנהל מאיץ הסטארט-אפים של מיקרוסופט בישראל (במרכז), יחד עם צוות המאיץ. צילום: יח"צ

מינוי בכיר במיקרוסופט: רז בכר ינהל את האקסלרטור של החברה, שמפעילה בין היתר את תכנית Microsoft for Startups. הוא יחליף בתפקיד את נבות וולק, שפרש ממנו בסוף השנה שעברה, מספר חודשים אחרי שמונה.

במסגרת תפקידו יעבוד בכר מול קהילת הסטארט-אפים, לרבות משקיעים, מפתחים, אקסלרטורים ושותפים שמספקים תמיכה ליזמים בישראל. בנוסף, הוא ינהל בארץ את תכניות הדגל של מיקרוסופט בתחום: Microsoft for Startups, שמציעה לסטארט-אפים צעירים חבילות הטבות, ו-ScaleUp, שמציעה תמיכה לסטארט-אפים בוגרים שמעוניינים לצאת עם המוצר שלהם לשוק. כמו כן, הוא ישולב בהנהלת מתחם המפתחים Reactor, שהחברה פתחה באחרונה ברחוב דובנוב בתל אביב ומספק חלל עבודה לקהילת היזמים בישראל.

בכר מצטרף למיקרוסופט לאחר כשבע שנים ב-AWS, שבמהלכן הוא היה בין הפותחים של הסניף של חברת הענן מבית אמזון בישראל וניהל שורת תפקידים בכירים במטה שלה בלוקסמבורג. בין היתר, הוא הקים וניהל את חטיבת הפיתוח העסקי לסטארט-אפים של AWS ב-EMEA.

לדברי בכר, "סטארט-אפים ממשיכים להיות חוד החנית הטכנולוגית של מיקרוסופט בעולם ובישראל בפרט. מיקרוסופט ממשיכה להשקיע ולתמוך באקו-סיסטם הישראלי ובסטארט-אפים בכל השלבים – גם בצד הטכנולוגי וגם בצד העסקי".

מיקרוסופט מעוניינת באמצעות המינוי להחזיר את האקסלרטור שלה למעמד המוביל שהוא נהנה ממנו בעבר, ושמעט התערער באחרונה עקב שורה של עזיבות. כך, לדוגמה, בשבוע שעבר הודיעה אינטל על ייסוד תכנית סטארט-אפים משלה בישראל, ומינתה כמנהל שלה את צחי וייספלד, בעברו מהמנהלים הבולטים של המרכז של מיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים