נשר הטמיעה פתרון של פרינטר סנטר לניהול תשתיות ההדפסה

פתרון ה-iService מאפשר להעביר את ניהול המדפסות מהארגון לספק, ובכך לחסוך לו כסף וזמן ● כמו כן, הוא כולל מוקד שמאפשר לאתר תקלות ולהזמין טכנאי ● עלות הפרויקט: עשרות אלפי שקלים

אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר. צילום: עופר ועקנין

נשר תעשיות מלט סיימה באחרונה פרויקט להטמעת פתרון iService של פרינטר סנטר לניהול תשתיות ההדפסה בארגון. היקף העסקה לא נמסר, מאחר שמדובר במודל של תשלום על פי שימוש או על פי מדפסת, אולם ההערכות בשוק הן שבחברה בסדר גודל כזה, הסכום יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים.

המערכת שפיתחה פרינטר סנטר מאפשרת ניטור מרחוק, באמצעות מוקד, של צי המדפסות על ידי ספק השירות, פעילות לאספקת מתכלים ותיקון תקלות בזמן אמת, ללא התערבות או יוזמה של הלקוח. המוקד מקבל התראות על תקלות ומטפל בהן מרחוק או על ידי שליחת טכנאי לבית הלקוח, במסגרת SLA. כמו כן, המוקד עוקב אונליין אחר מצב המתכלים במדפסות, מבצע החלפה יזומה בבית הלקוח של הטונר שעומד להיגמר בטונר חדש, מפנה את הישן למחזור ופועל לתחזוקה סדירה של המערכת, על פי הוראות היצרן.

בכך נותנת המערכת מענה שמאפשר חיסכון במשאבי הארגון, משום שהוא לא מנהל יותר מחסן מתכלים והליכי רכש ולוגיסטיקה, ואנשי התמיכה פנויים למשימות ליבה ולא מתעסקים עם המדפסות, קריאות שירות והמתנה לספקי שירות.

בנוסף, iService מאפשר לוודא שנעשה שימוש בציוד הנכון, על ידי הצגת ביצועים מול עלות, בהתאם לצרכי הארגון.

אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, אמר כי "ציוד ההדפסה מצריך אספקות סדירות של מתכלים ושירותי תחזוקה. חשוב לדעת מיקומים עדכניים של צי המדפסות, על מנת להבטיח אספקה של מתכלים ושירות למקום הנכון. תזוזות של צי המדפסות מתרחשות בארגונים, ובקרה אקטיבית על תזוזות אלו היא נגזרת של שירותי הדפסה יעילים".

יגאל פדאל, סמנכ"ל חטיבת מערכות המידע של נשר תעשיות מלט. צילום: ניב קנטור

יגאל פדאל, סמנכ"ל חטיבת מערכות המידע של נשר תעשיות מלט. צילום: ניב קנטור

לדברי יגאל פדאל, סמנכ"ל חטיבת מערכות המידע של נשר תעשיות מלט, "שירות iService מספק מידע מפורט על האירועים המתרחשים במדפסת, ומתריע לספק בזמן אמת על התקלות במדפסת וכיצד לתקנן, כולל סוגי החלקים הנחוצים לפתרון התקלה. כך, הספק מטפל באספקות ובתקלות, בלי שהארגון נדרש לזמן הפעילות הזו ולשאר המשאבים הכרוכים בכך".

"בעבר", הוסיף, "נדרשו אנשי ה-IT שלי לעסוק בניהול מלאי המתכלים, האספקות, פתיחת קריאות השירות וסגירתן, וכיום הנושא מטופל על ידי הספק בשליטה מרחוק ומפנה לנו משאבים יקרים לצורך טיפול בענייני ליבה חשובים. הפתרון התברר גם ככזה שחוסך לנו כסף, שכן כעת אנחנו משלמים במודל של שירות פר שימוש. אין יותר מתכלים או ציוד שמתיישנים, נזרקים או נעלמים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים