טראקס מגייסת 100 מיליון דולר – לפי שווי של יותר ממיליארד

החברה, שמאפשרת לחנויות ורשתות לנתח מידע שצילמו לקוחות, עתידה לצאת בתוך עד שנתיים להנפקה בסינגפור או בניו-יורק ● הכסף ישמש אותה לרכישת חברות נוספות

יואל בר-אל (משמאל) ודרור פלדהיים, מייסדי טראקס צילום: יח"צ

טראקס, חברה ישראלית שפיתחה טכנולוגיה בתחום ראיית המחשב וכזו שמבצעת ניתוח נתונים עבור חנויות פיזיות, גייסה 100 מיליון דולר לפי שווי שוק של 1.1 מיליארד דולר – כך פורסם היום (ג'). בכוונת החברה לצאת להנפקה בעוד כשנה וחצי-שנתיים, במסגרת רישום כפול (דואלי) בבורסה של סינגפור ובאחת הבורסות של ארצות הברית – NYSE או נסדא"ק.

יצוין כי את טראקס הקימו ב-2010 יואל בר-אל, המשמש כמנכ"ל שלה, ודרור פלדהיים. הטכנולוגיה שלה מעבדת תמונות שצילמו מבקרים בחנויות באמצעות הסמארטפון שלהם ומפיקה מהן מידע עסקי, שמסייע לשיווק של החנות או הרשת. קוקה קולה ונסטלה נמצאות בין 175 הלקוחות הארגוניים שלה. מטה החברה שוכן בסינגפור ובין בעלי המניות שלה נמנות חברות ההשקעה ורבורג פינקוס ואינווסטק.

עד כה גייסה החברה כ-235 מיליון דולר, מהם 125 מיליון בסבב שבוצע בשנה שעברה, לפי שווי שוק של 850 מיליון. עם הקמתה היא גייסה כ-110 מיליון דולר. טראקס היא חברה פרטית, ולכן לא מפרסמת את תוצאותיה, אך על פי הערכות זהירות, היא צפויה להכפיל השנה את ההכנסות שלה לעומת 2017.

לפני מספר חודשים היא קנתה את המתחרה הסינית לנזטק ולפי בלומברג, כספי ההשקעה הנוכחית וההנפקה המתכננת ישמשו בעיקר לרכישת שלוש חברות נוספות באירופה ובארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים