נשים ומחשבים: אילה קדרון, One1

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: אילה קדרון, מנהלת חטיבת הפיתוח והמוצרים ב-One1

אילה קדרון, מנהלת חטיבת הפיתוח והמוצרים ב-One1. צילום: עידן סבח

שם: אילה קדרון.

תפקיד: מנהלת חטיבת הפיתוח והמוצרים ב-One1.

ותק בתפקיד: 3.5 שנים.

תפקידים קודמים: סמנכ"לית מכירות ב-One1 ובחברות אינטגרציה נוספות.

השכלה: תואר ראשון בסוציולוגיה.

משפחה: נשואה+3.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? הגעתי לתעשיית ההיי-טק לאחר הרבה עבודה קשה. בתחילת דרכי מילאתי שורת תפקידי מכירות במגוון תחומים, לא בהכרח טכנולוגיים, עד שבגיל 40 החלטתי להתמקד במכירות בהיי-טק. רבים אמרו לי שכדאי לי לוותר מראש. "את לא מכירה אנשים, אין לך רקע טכנולוגי ולא קשרים בתעשייה", ניסו לשכנע אותי, אבל קיבלתי החלטה והייתי נחושה להגשים אותה.

התקבלתי לתפקידי מכירות באלעד מערכות, אחר כך עברתי לכלנית, וכל הדרך הקפדתי ללמוד כמה שרק אפשר תוך כדי הליכה. בניתי את עצמי עד לתפקיד הנוכחי ב-One1 כמנהלת חטיבה.

המוטיבציה שלי נובעת מרצון להוביל תהליכים המשלבים בין פתרון טכנולוגי לצרכים העסקיים של הלקוחות. האתגר בעיניי הוא למצוא את הפתרון הטכנולוגי שיעזור ללקוח להגיע ליעדים, למכן את התהליכים העסקיים שלו ולשפר את התוצאות העסקיות של הארגון.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני לא יכולה להגיד באופן מובהק שקיימת אפליה. עם זאת, למרות שניתן לראות היום יותר נשים בעמדות בכירות בעולם הטכנולוגיה, עדיין יש פערים גדולים והדרך עודנה ארוכה לשוויון מגדרי מלא בעמדות מפתח בהיי-טק.

כך או כך, המסר שלי לכל אישה שקוראת הוא: האמיני בעצמך, תעבדי קשה, תלמדי כל הזמן – והכול אפשרי.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לא. הצלחתי להתקדם בזכות מי שאני, כאישה וכמנהלת, ותמיד הרגשתי שמתייחסים אל המקצועיות שלי באופן ענייני ושאינו מוטה מגדרית לרעה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דליה

    מדהימה! מאמינה בעצמה מאתגרת את עצמה ושמה לה יעדים. פשוט מעוררת השראה!!!

אירועים קרובים