ביקור באיטון צרפת: UPS – התקן חשוב להבטחת רציפות עסקית BCP

UPS מסדרת PX9 של איטון הוא פתרון חכם ופשוט, המסייע לשמירת רציפות עסקית בחברות ובארגונים, שעליו למדו משתתפי הסיור העסקי במטה איטון בצרפת בשבוע שעבר ● בין המבקרים המרותקים נוכח פלי הנמר, שהרחיב וכתב על המוצר

16/05/2019 11:08
מערכת אל-פסק - UPS מסדרת PX9 של איטון. צילום יח"צ

בסיור שותפים עסקיים של איטון, שנערך השבוע במפעל שלה ליד גרנובל בצרפת, הציגה החברה פתרון חכם ופשוט המסייע לשמירת רציפות עסקית בחברות ובארגונים. לא רק מערכות הגיבוי וההתאוששות שומרות על רצף פעילות עסקית, אלא גם מערכות UPS חכמות, המספקות מתח חלופי ויציב, חשובות כדי שהמשתמש לא ירגיש שהייתה הפרעה ברשת החשמל.

למה צריך להבטיח רציפות עסקית גם על ידי מערכות UPS. צילום: פלי הנמר

למה צריך להבטיח רציפות עסקית גם על ידי מערכות UPS. צילום: פלי הנמר

Eaton הוא תאגיד בינלאומי, המעסיק מעל 99 אלף עובדים ברחבי העולם, עם מוצרים המופצים ביותר מ-175 מדינות. בשנת 2018 רשמה החברה מכירות בהיקף של יותר מ-21.6 מיליארד דולרים. איטון עוסק במגוון רחב של מוצרים ופתרונות בתחום ניהול האנרגיה, כמו פתרונות מתח נמוך, מתח גבוה, תאורה, גילוי אש ומערכות אל-פסק. וגם בציוד לדטה סנטר, כגון ארונות שרתים ופסי שקעים, פתרונות אחסון אנרגיה, בקרה ואוטומציה ועוד.

מטה החברה בישראל נמצא ברעננה, והיא מספקת פתרונות ושירותים בתחום מערכות אל-פסק חד פאזיות, ארונות שרתים, פסי שקעים ועוד, באמצעות המפיץ שלה בישראל חברת CMS לחברות וארגונים בכל הגדלים, SMB וארגוני אנטרפרייז, ובכל התחומים, לרבות ביטחון, אנרגיה, תשתיות, רפואה ומסחר. CMS מפיצה למשווקים בארץ: SMBIT, מילניום ליין פתרונות תקשורת, טריפלT, זיפקום, מלם-תים, ולספקית השירותים יעל פתרונות משולבים.

"כמובילה גלובלית בתחום האנרגיה, Eaton מספקת שירותים לארגונים בינלאומיים ולחברות שלא יכולות להרשות לעצמן להיות מושבתות לעולם, כמו בתי חולים או מתקנים ביטחוניים", אמר אשר בוחניק, מנהל מוצר איטון ב-CMS, שהסביר כי "סופות ברקים הן האיום הגדול ביותר על ציוד ה-IT והתשתיות במבנים שלא מוגנים על ידי מערכת אל-פסק מרכזית. ברק הפוגע בבניין עלול לפגוע אנושות בציוד קצה כגון ציוד מחשוב (שרתים, מחשבים, טלפוניה ועוד) ולגרום להשבתות מיידיות ואף לנזקים בלתי הפיכים. הרכיב הראשון שבדרך כלל נפגע הוא לוח האם או ספק הכוח, כאשר שלל רכיבים אחרים, שנחוצים ויקרים לא פחות, כמו הכונן הקשיח והזיכרון, ניזוקים גם הם באופן אקוטי בשל בעיות מתח אחרות".

עלויות אי שמירה על המשכיות עסקית בתשתיות IT, שמערכות UPS חכמות יכולות להוריד. צילום: פלי הנמר

עלויות אי שמירה על המשכיות עסקית בתשתיות IT, שמערכות UPS חכמות יכולות להוריד. צילום: פלי הנמר

"אל-פסק – השקעה אחראית ומשתלמת, הרלוונטית גם לטווח הארוך"

בוחניק הרחיב ש"אחד הפתרונות, אותו מציעה Eaton, הוא האל-פסק (UPS) מסדרת 9PX 9 UPS שמספק כוח גיבוי עקבי במהלך בעיות חשמל בלתי צפויות ורנדומליות, ולמעשה מגן על ציוד המחשוב על ידי ייצוב המתח העובר בו.

9PX הוא ה-UPS הראשון בקטגוריה שלו, שמספק VA=W – Unity power factor – הוא מספק 11% יותר הספק לעומת UPS אחרים, עקב כך הוא גם מסוגל לגבות יותר שרתים בדירוג VA שווה ובעלי מקדם הספק נמוכים.

9PX הוא ורסטילי ומתאים מאוד לצורכי המשתמש. ניתן לקבל אותו בצורת Rack או Tower, והוא גם פתרון קומפקטי מאוד, המספק עד 3 kW ב-2U בלבד".

משמאל: אשר בוחניק, מנהל מותג Eaton ב-CMS, וליאור גולן, סמנכ"ל תפעול ומכירות ביעל פתרונות משולבים, ספקית שירותים לאיטון בישראל. צילום: פלי הנמר

משמאל: אשר בוחניק, מנהל מותג Eaton ב-CMS, וליאור גולן, סמנכ"ל תפעול ומכירות ביעל פתרונות משולבים, ספקית שירותים לאיטון בישראל. צילום: פלי הנמר

"חברת CMS, נציגתה של Eaton בישראל לתחום IT, מציעה פתרונות מגוונים של אל-פסק, החל ממחשב אישי ועד דטה סנטר, מגוון רחב של ארונות שרתים, מתגים סטטיים, פסי שקעים מנוהלים (ePDU) ותוכנות ניהול גם לשרתים וירטואליים", סיפר אשר בוחניק במפגש בצרפת. "ב-IT אנחנו רואים שבשנים האחרונות המודעות לנושא גוברת ואיטון צומחת ותופסת נתח שוק משמעותי בישראל שרק הולך וגדל. היא ממשיכה להיות השנייה בהיקף המכירות אחרי APC, אך אחוז הגידול השנתי שלה גבוה יותר".

אם כן, ההמלצה של איטון היא לא לחכות להפסקת החשמל הבאה, אלא לבצע בדיקה יזומה למערכות האל-הפסק הקיימות בארגון, ולהיערך עם מקורות אנרגיה חלופיים מבעוד מועד.

בוחניק ציין כי "חשוב לזכור שמלבד פגעי מזג האוויר בחורף, לאורך כל השנה ישנם גורמים, כמו למשל הפסקות חשמל או עליות ונפילות מתח, הפוגעים בציוד המחשוב. גורמים אלו משפיעים, כאמור, באופן מיידי או במצטבר לאורך השנים, על הרכיבים בציוד מחשוב. מכאן, שההשקעה באל-פסק היא השקעה אחראית ומשתלמת, הרלוונטית גם לטווח הארוך ולכל עונות השנה, ולא רק לחורף. הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שכשאתה רוכש אל-פסק, לא רק שאתה מגן על הציוד שלך אלא אתה גם מונע אובדן נתונים ומגדיל את הפרודוקטיביות של המשתמשים בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים