איזו מדינה זכתה באירוויזיון של גוגל?

לקראת התחרות, שמתקיימת החל מהערב (ג'), פרסמה החברה את נתוני החיפושים והצפיות ביוטיוב בשירים של המדינות השונות ● האם הגולשים "מיישרים קו" עם המומחים והמהמרים?

דוז פואה? לא בקרב גולשי ויקיפדיה. אירוויזיון 2019

הולנד היא הזוכה ב-"אירוויזיון של גוגל", אם להסתמך על מספר החיפושים באתר. בכך הגולשים "מיישרים קו" עם מומחים רבים לתחרות ועם המהמרים, שכבר תקופה ארוכה שמים את הכסף שלהם על השיר שמייצג את המדינה, Arcade של דאנקן לורנס. נציג ישראל, קובי מרימי, כלל לא נכנס לעשירייה הראשונה – גם כאן בהתאם להערכות, שחוזות לו ולשירו, Home, את אחד המקומות האחרונים.

הערב (ג') יתקיים בתל אביב חצי הגמר הראשון של האירוויזיון, חצי הגמר השני ייערך ביום ה' והגמר – במוצאי שבת. לקראת התחרות, ספרו בגוגל את מספר החיפושים של השירים השונים במנוע החיפוש ואת מספר הצפיות בסרטונים שלהם ביוטיוב. על פי הנתונים, מועמדים בולטים אחרים נמצאים אף הם במקומות גבוהים: סרגיי לזרוב מרוסיה הגיע למקום השני במספר החיפושים, מחמוד האיטלקי למקום השלישי ורביעי נמצא נציג צרפת, בילאל חסאני. את החמישייה הראשונה סוגרת הלהקה האיסלנדית הטארי, שנציגיה התכוונו בתחילה למחות בתל אביב נגד המדיניות הישראלית והזמינו את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לקרב אגרוף (לא אלים, לטענתם), אבל מאז נרגעו.

הניקוד של ישראל, לפי החיפושים בגוגל. מקור: גוגל

הניקוד של ישראל, לפי החיפושים בגוגל. מקור: גוגל

החיפושים מישראל מראים שלמרות התחזיות הקודרות, אנחנו מחבקים את הנציג שלנו: מרימי הגיע למספר החיפושים הרב ביותר של הישראלים, כשהוא מקדים את לזרוב, חסאני, הטארי ולורנס במקום החמישי. החיפושים הפופולריים ביותר בהקשר למועמד שלנו היו קובי מרימי home, קובי מרימי הגרסה החדשה, מי כתב את השיר של קובי מרימי ומי מגלם את קובי מרימי בארץ נהדרת. את השיר, אם אתם רוצים לדעת, כתבו אוהד שרגאי ועינב ויצמן, ומי שמגלם את דמותו בתכנית הסאטירה הפופולרית הוא אלי פיניש.

נתוני הצפיות ביוטיוב בשירי האירוויזיון הבולטים. מקור: גוגל

נתוני הצפיות ביוטיוב בשירי האירוויזיון הבולטים. מקור: גוגל

לצד החיפושים, פרסמה גוגל את דירוג הצפיות ביוטיוב בסרטוני שירי האירוויזיון השונים. מחמוד האיטלקי הגיע למקום הראשון בדירוג זה, כשאחריו מישלה ממלטה, טאמטה מקפריסין, קיינו מנורבגיה ולורנס ההולנדי. בהמשך נמצאים הסרטונים של שווייץ, איסלנד, בריטניה, שבדיה וצרפת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים