גוגל: מצב כהה בדרך לכל רחבי מערכת Android Q

הוא אמור לשמור על הראייה שלנו וגם למתן את קצב התרוקנות הסוללה, וגוגל עומדת להשיק את המצב שבו רקע אפל, או אם תרצו כהה, יעמוד לבחירת המשתמשים במערכת Android Q שלה, לכשזאת תיכנס לפעולה

גוגל

גוגל הכריזה בכנס I/O 2019 כי בגרסה הבאה של מערכת ההפעלה שלה, Android Q, היא תאפשר שימוש ברקעים אפלים בכל רחבי המערכת. בינתיים, בדרך לשם הופיעה גרסה של אפליקציית החיפוש הראשית בה כבר ניתן לראות את השימוש במצב כהה (Dark Mode) כפי שגוגל בוחנת אותו.

המצב הכהה בא לידי ביטוי במספר דרכים. בחלק מהמכשירים פס החיפוש של גוגל המופיע במסכי הבית של הטלפון, לפחות באלו שמבוססים על אנדרואיד, מקבל צבע כהה שקוף. מעבר לאפליקציית החיפוש עצמה מגלה שגם בה פס החיפוש הוא כהה, אך הרקע הכללי עדיין לבן. עם זאת כשמבצעים את החיפוש בפועל, כל הדף מקבל צבע כהה, כולל הרקע של המקלדת.

לעומת זאת משתמשים אחרים דיווחו על כך שבדפי החיפוש של האפליקציה הראשית של גוגל יש רקע שחור, שמעליו מופיעות תיבות לבנות דווקא.

אם הסתקרנתם – המצב הכהה זמין בגרסה שעדיין אינה מוגדרת עוד כבטא, ולכן אינה זמינה להורדה מ-Google Play. היא ניתנת להורדה כקובץ APK ממספר אתרים ברשת, ומדובר בגרסה 9.88 ומעלה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים