סיטריקס ונוטינקס ישראל ישווקו חבילות משותפות

הפתרון המשותף של שתי החברות, "נועד לסייע לצוותי דטה סנטר ותחנות העבודה להחזיר את משתמש ה-IT אל משתמש הקצה עם TCO מובהק, ניהול יעיל, יכולת הרחבה, ושמירה על חוויית המשתמש", אמרו השתיים

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום. צילום: ניר אלון

סיטריקס ונוטינקס ישראל הכריזו השבוע על שיתוף פעולה באמצעות אינוקום מקבוצת אמן, במטרה להציע, לראשונה בישראל, חבילת עבודה אחת הכוללת את תשתית נוטינקס ביחד עם רישוי סיטריקס, וזאת דרך אותו אינטגרטור ותחת אחריות ותמיכה כוללת. כך הודיעו החברות.

במסגרת שיתוף הפעולה, אינוקום מקבוצת אמן שמייצגת כיום את סיטריקס בישראל ונוטינקס ישראל, יבנו יחד חבילות משותפות ((Bundles אשר ישווקו באמצעות האינטגרטורים של סיטריקס.

בחברות אמרו כי שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות המעוניינים לקדם פתרונות VDI או Terminal מבית סיטריקס לקבל הצעה כוללת מקצה לקצה. כתוצאה משיתוף הפעולה יוכלו הלקוחות לרכוש ולהטמיע לראשונה את הפרויקט באופן מלא באמצעות באנדל אטרקטיבי לפי הסייזינג הנדרש.

הפתרון המשותף של שתי החברות, הוסיפו השתיים, נועד לסייע לצוותי דטה סנטר ותחנות העבודה להחזיר את משתמש ה-IT אל משתמש הקצה עם TCO מובהק, ניהול יעיל, יכולת הרחבה, ושמירה על חוויית המשתמש.

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן, אמר כי "אנו רואים בבירור דרישה גוברת מצד הלקוחות לקבלת פתרון כולל מקצה לקצה, עם אינטגרציה מובנית ואחריות ותמיכה מבית אחד. שיתוף הפעולה בין נוטינקס וסיטריקס הינו מוביל מסוגו בעולם והחלטנו לאמץ אותו ולייבאו גם לישראל. מעתה יוכלו לקוחות Citrix לקבל מענה כולל ופתרון מקצה לקצה, בחבילה אטרקטיבית מאוד".

ניר הולנדר, מנכ"ל נוטינקס ישראל, אמר כי "אנליסטים וסקרי שוק מראים בבירור שהשוק נוהר לכיוון Hyperconverged, הן כתשתיות אפליקטיביות לדטה סנטר המודרני, ולטובת יישומים ייעודיים כגון VDI ונוספים. נוטניקס כחלוצה ומובילת השוק ביכולות, חזון ונתח השוק, שמחה לחבור עם סיטריקס כיצרן מוביל ולהציג לשוק פתרון תוכנה כולל מעל גבי כל חומרה, וזאת באמצעות השותפים המתמחים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים