דניאל בירנבאום – משקיע סדרתי בקנאביס

מנכ"ל סודהסטרים משקיע שוב, בתוך פחות מחודש, בחברת טכנולוגיית הקנאביס "סידו" בפרמיה של 80%

המערכת הטכנולוגית סידו לגידול קנאביס רפואי. צילום: סידו

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים, מבצע השקעה חוזרת בחברת הקנאביס סידו (Seedo), בפרמיה של 80%, בתוך פחות מחודש מאז השקעתו הראשונה. ההשקעה בוצעה במסגרת סבב גיוס הון של 15 מיליון שקל ממור בית השקעות, היזם והמשקיע הסדרתי משה נור ושותפים נוספים. ההשקעה בוצעה לפי מחיר של 2.75 דולר למניה.

הגיוס הובל על ידי בירנבאום, שהצטרף לדירקטוריון החברה, ושמוליק ינאי, שנכנס לתפקיד ביצועי בחברה כבנקאי ההשקעות של סידו. ינאי מייצג את קרן יורקוויל בישראל ואחראי על גיוס של למעלה מ-200 מיליון דולר ממשקיעים אמריקנים, שהושקעו ב-50 חברות ציבוריות בישראל בשנים האחרונות.

לדברי שמוליק ינאי: "אנו גאים ביצירת תקדים בעזרתו של אורי מור בהבאת משקיע מוסדי ישראלי למניית קנאביס, ומודים לדניאל בירנבאום על הבעת אמון מחודשת. בימים אלו אנו יוצרים לחברה תמהיל משקיעים אסטרטגיים, עם מעורבות בחברה של משקיעי נאסד"ק מוכרים ומובילים מוול סטריט, כמו משה נור מייסד קורנית דיגיטל ו-Family office, שהשקיעו בעבר בסודהסטרים".

טכנולוגיות לגידול אוטומטי של קנאביס רפואי

חברת סידו עוסקת בפיתוח טכנולוגיות לגידול אוטומטי של קנאביס ונסחרת ברשימה משנית (OTC) ‏בארה"ב.

לאחרונה הודיעה החברה על הסכם שחתמה עם קיבוץ דן להקמת חוות גידול אוטומטי של קנאביס רפואי בתוך קונטיינרים. הפרויקט צפוי להגיע בתוך שלוש שנים להיקף יצור של 14 טון תפרחת יבשה, בשווי של 86 מיליון שקל. הגידול המבוקר באמצעות מערכות מתקדמות מאפשר להגיע לתוצרת איכותית ואחידה ללא בקטריות ועובשים, הקיימים כיום בגידולי חממות.

פעילות נוספת של סידו היא ייצור ושיווק של תא גידול ביתי רובוטי לגידול קנאביס, הפועל באופן אוטונומי ללא צורך במעורבות אדם או ידע בחקלאות. המערכת החלה להימכר בקליפורניה, ומגדלת את השיח לצרכנים פרטיים החל משלב הזרע, ועד לשלב הקציר לייבוש. המערכת מייצרת תפרחת איכותית אחידה, נקייה מחומרי הדברה, ובאספקה עקבית, תוך חיסכון משמעותי בעלויות הגידול.

תהליך הגידול האוטומטי של סידו מנוהל על ידי אלגוריתם, המפענח את מצב וצורכי השיח בעזרת טכנולוגיות ניתוח תמונה. טכנולוגיה נוספת של לימוד מכונה מאפשרת לשפר את ביצועי הגידול על ידי הסקת תובנות ממחזורי גידול קודמים. המערכת נשלטת מרחוק, מאפשרת לקבל מידע על הצמחים ואף לצפות בהם בווידיאו בזמן אמת.

לאחרונה גם הצטרפו לחברה ד"ר ג'ינדאיי פרייזר, ששימשה יועצת בכירה של קונדוליסה רייס וממונה על אפריקה במשרד מזכיר המדינה בממשל בוש, ועו"ד פנינת ינאי, הפועלת לשילוב טכנולוגיות הגידול המסחרי של סידו במדינות שבהן האקלים אינו מאפשר גידול רציף ואיכותי של קנאביס או תוצרת חקלאית למאכל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים