לבחור ולהזמין רכב מהכורסה – ולבוא לאסוף אותו

תכנית CASE שהציגה חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי ומיצובישי, מציעה אולם מכירות אונליין, שיאפשר לראשונה תהליך מלא של קניית כל רכבי הקבוצה מהמחשב ● עוד הוצגה באירוע מערכת Connected Car המתקדמת, שתכלל בכל דגמי הרכב של החברה החל מהיום (ד')

צביקה פולק, מנכ"ל קבוצת כלמוביל. צילום: יח"צ כלמוביל

חברת כלמוביל, היבואנית של מותגי הרכב יונדאי ומיצובישי, חשפה היום את האסטרטגיה הדיגיטלית שלה לעשור הקרוב. בין היתר כוללת התכנית – שמוגדרת תחת השם CASE – אולם מכירה אונליין, יאפשר לראשונה תהליך מלא של קניית כל רכבי הקבוצה מהמחשב בבית, ואשר כולל את כל תהליכי הרכישה, בכללם תשלום וביצוע תהליכי רישוי על פי חוק.

זוהי מערכת ייחודית פרי פיתוח כלמוביל, בהובלת אגף מערכות המידע, שבראשה עומדת המנמ"רית אורלי הוברמן. המערכת כוללת בין היתר אפליקציית ניהול תקשורת באזור אישי, שתאפשר לכל בעל רכב שהוא לקוח של החברה לבצע את כל תהליכי הטיפול והשירות ברכב מהאפליקציה, או באתר החברה שהושק.

אחד החידושים שהוצגו באירוע ההשקה היום (ד') הוא מתן אפשרות לתת פקודות קוליות לכל השירותים הקיימים בכלי הרכב של החברה, כולל זיהוי אנשי קשר ויישומים אחרים שכבר קיימים.

אפשרויות אינטראקטיביות נוחות ב-Connected Car

אפליקציית ה-Connected Car מציעה איתור מיקום הרכב, ניווט אל הרכב, התנהגות נהג, תאוצות, בלימות, היסטוריית נסיעה, רמת מתח מצבר והתראת מהירות. כמו כן, פיתוח המתווסף למערכת ה-Connected Car –  הקיימת כיום כבר בכ-160 אלף כלי רכב שנמסרו ללקוחות כלמוביל – מאפשר ליהנות מגלישה ברשת עם מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד על גבי מערכת המולטימדיה שברכב, עם שירות Hotspot לגלישה באינטרנט ברכב, דיבורית בלוטות', ניווט באמצעות ווייז במסך המגע, תשלום חנייה באמצעות סלופארק ופנגו, אפשרות להאזנה לתחנות רדיו מכל העולם, מסכי עזר אינטרנטיים, מידע על פריסת אולמות התצוגה, מרכזי השירות והטרייד-אין, אשר ניתן להתקשר או לנווט אליהם בלחיצת כפתור. יצויין כי חלק מהכרזות אלו כבר מיושמות בדגמי הרכב החדשים של יונדאי, שעלו על הכביש השנה.

צביקה פולק, מנכ"ל קבוצת כלמוביל, אמר באירוע ההשקה כי הקבוצה שמה לה למטרה להוביל בישראל אסטרטגיה זו שעיקרה חיבוריות, אוטונומיות, שיתוף והנעה חשמלית והיברידית – Connected ,Autonomous, Share, Electric, המרכיבות גם את ראשי התיבות של CASE – כחלק מהשינוי של ענף הרכב העולמי והעידן הדיגיטלי.

"אנו מכוונים לקהלי יעד הולכים וגדלים, שקונים באמזון ועושים את מרבית הפעולות אונליין", אמר פולק. בתשובה לשאלה ענה פולק, כי בניגוד למתחרים שהשיקו שירות של קנייה דרך האונליין וקבלת הרכב בבית, המערכת שהוצגה היום כוללת את כל דגמי הרכב של החברה החל מהיום, ולא דגם מסוים של כמות רכבים שנועדה למכירת אונליין. פולק אמר עוד כי האסטרטגיה הדיגיטלית של החברה לא כוללת תכניות לצמצום סניפי מכירות או צמצום בכוח האדם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים