חמש המלצות לחופשה משפחתית עתירת ידע בארה"ב

הכירו את חמשת היעדים המומלצים למשפחות שאוהבות טכנולוגיה: טיולים לעמק הסיליקון, צפייה במופעי ברקים, משחקי ארקייד נוסטלגיים ומסעות אל האינסוף ● באדיבות Booking.com

27/03/2019 12:12
ההיי-טקיסט המטייל

הייטקיסט מטייל, אם "הדבקת" את הילדים בחיידק הסקרנות הטכנולוגית – Booking.com, העוסקת בחיבור מטיילים עם מקומות אירוח, סקרה עבורך כמה יעדים מומלצים למשפחות שאוהבות טכנולוגיה. טיולים לעמק הסיליקון, צפייה במופעי ברקים, משחקי ארקייד נוסטלגיים ומסעות אל האינסוף- טיול עם גיק שיק.

מפרץ סן פרנסיסקו, קליפורניה

סן פרנסיסקו מציעה מגוון רחב של פעילויות לאוהבי הטכנולוגיה, ואזור המפרץ מושלם לחופשה משפחתית. המלצה לילדים טכנולוגיים היא ביקור במוזיאון ההמצאות הטכנולוגיות (Tech Museum of Innovation), ובאולם הקולנוע המעוצב בצורת כיפה (IMAX Dome Theater) כדי לצפות במסך ענק המתפרש על פני יותר מ-836 מ"ר. לאחר מכן, ניתן ליהנות מביקור באקספלורטוריום (Exploratorium), בו מוצגים מדהימים כמו גשר עשוי ערפל, סימולציה המדמה את תחושת הכניסה לסופת טורנדו וכיפת מישוש בה מנווטים בחשיכה מוחלטת.

שיקגו, אילינוי. צילום באדיבות בוקינג.קום

שיקגו, אילינוי. צילום באדיבות בוקינג.קום

שיקגו, אילינוי

מוזיאון המדע והתעשייה בשיקגו מארח תערוכה קבועה בשם 'סופות מדע', המאפשרת למבקרים בה לשלוט בכוחות טבע שונים, כולל סופת טורנדו בגובה 12 מטרים. בנוסף, מתקן מציאות מדומה המדמה הליכה בחלל, סימולטור טיסה וסדנאות המכונות 'תחלמו על זה, תעצבו את זה', במסגרתן לומדים מתכנתים צעירים כיצד לעצב ולפתח את הרעיונות שלהם.

במהלך חודשי הקיץ , מתקיים בשיקגו מחנה קיץ טכנולוגי לילדים iD Tech STE בו הם ילמדו על הדפסת תלת-מימד, עיצוב משחקים ורובוטיקה. כשהילדים לומדים ונהנים, אתם מוזמנים להעביר את הזמן ב-Links Taproom, בר עם תפריט בירות דיגיטלי שמציין מידע רלוונטי בזמן אמת – החל מסוג הכוס בה יוגש המשקה ועד כמות הבירה שנשארה בחבית. אם אתם רוצים לרכוש כישורים חדשים, נסו סוג אחר של טכנולוגיה בסדנאות ההדפסה שלSpudnik Press Cooperative.

בוסטון, מסצ’וסטס

אם במשפחה שלכם גדלים אסטרונאוטים לעתיד או מנהיגים טכנולוגיים בהתהוות, טיול לבוסטון יהיה מסע מהנה ומעורר השראה. סנכרנו את הטיול שלכם לספטמבר ובקרו ביריד Boston Mini Maker Faire בו תפגשו מדענים צעירים שעובדים על פרויקטים בתחומים כמו רובוטיקה, אינטליגנציה מלאכותית, מציאות מדומה ועיצוב משחקי וידאו. במוזיאון המדע של בוסטון ניתן למצוא שלל מיצגים מרשימים, כמו בקיעת גוזלים ותערוכות פוחלצים של חיות ענקיות. תוכלו לבקר בתיאטרון החשמל Van de Graaff Theater of Electricity כדי לצפות בברקים מקרוב, או להביט בשמי הכוכבים בתצפית המטאורולוגיתBlue Hill Meteorological Observatory.

מרכז החלל קנד. צילום באדיבות בוקינג.קום

מרכז החלל קנד. צילום באדיבות בוקינג.קום

אורלנדו, פלורידה

טיול לפלורידה זאת ההזדמנות לקחת את הילדים למרכז החלל קנדי שבאורלנדו ולצפות בשיגור טיל בזמן-אמת. לאחר שתסיימו לצפות בשיגור טיל אמיתי לחלל, תוזמנו להיכנס למרכז ולהתרשם מאוסף אבני הירח שבמקום. אורלנדו היא העיר שהביאה לעולם את פרויקט CodeTeachers, ומארחת גם שיעורים וסדנאות לילדים ובני נוער שרוצים ללמוד על עיצוב משחקים, יסודות התכנות ובניית אפליקציות.

לקוניה, ניו המפשייר. צילום: באדיבות בוקינג.קום

לקוניה, ניו המפשייר. צילום: באדיבות בוקינג.קום

לקוניה, ניו המפשייר

במתחם המשחקים Funspot בלקוניה, ניו המפשייר, כל הייטקיסט חובב נוסטלגיה יתלהב מאוסף משחקי הארקייד ובהם דונקי קונג ופק-מן, מכונות פינבול, לצד מיני-גולף מקורה.

אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציע יותר מ-27 מיליון מקומות אירוח הפרושים על פני יותר מ-130,000 יעדים ב-227 מדינות ברחבי העולם.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים