השקעה בעולם הפינטק: HoneyBook גייסה 28 מיליון דולר

החברה פיתחה תוכנה לניהול עסקים, והכסף יאפשר לה להאיץ את פיתוח המוצר ולהכפיל את כוח האדם שלה ● לאחר הסבב הנוכחי מגיע סכום הגיוס הכללי שלה ל-70 מיליון דולר

עוז ונעמה אלון, ממייסדי HoneyBook. צילום: אלון ראובני

חברת הפינטק הישראלית HoneyBook הודיעה בסוף השבוע על גיוס של 28 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן סיטי ונצ'רס, והשתתפו בו משקיעים קיימים של החברה, כמו הקרנות נורת'ווסט ונצ'ר פרטנרס, וינטג' ואלף. לאחר הסבב הנוכחי מגיע סכום ההשקעה ב-HoneyBook ל-70 מיליון דולר.

החברה פיתחה תוכנה שמאפשרת לעסקים, בעיקר קטנים ובינוניים, לנהל את עסקיהם. בין השאר, הם יכולים באמצעות הפלטפורמה לבצע תשלומים, לפקח על ביצוע פרויקטים שונים, לנהל מסמכים חשובים, לנהל לוח פגישות ולשדרג את מערכת התקשורת.

HoneyBook נוסדה ב-2013 על ידי עוז אלון, שמשמש כמנכ”ל, נעמה אלון, סמנכ”לית המוצר, ודרור שמעוני, סמנכ”ל הטכנולוגיות. החברה מעסיקה כ-100 עובדים, מחציתם במרכז הפיתוח בישראל והיתר בארצות הברית. כספי הגיוס הנוכחי ישמשו אותה להכפיל את מצבת כוח האדם שלה בשנתיים הקרובות, להגדיל את פעילותה ולהאיץ את חדירתה לשוק.

"ככל שהעתיד של שוק העבודה משתנה ואנשים רבים, במיוחד דור המילניאלס ודור ה-Z, בוחרים בעבודה עצמאית כדרך החיים המועדפת עליהם, אנחנו נדרשים לחשוב מחדש על כל היבט בצומת שבין החיים לבין ניהול העסק", אמר אלון. "יש להשקעה הנוכחית פוטנציאל רב ושותפויות עם מוסדות פיננסיים כמו סיטי, שפותחות עבורנו אפשרות ליצור מוצרים חדשניים".

אורנית שנער, מנהלת השקעות ההון-סיכון של סיטי ונצ'רס בישראל, אמרה כי "הפינטק הישראלי מייצר חברות שהופכות למובילות בתחומן. אנחנו נמצאים בתקופה של שינויים מרחיקי לכת במודלים ובמבנים הכלכליים וסיטי מחפשת למלא אחר הצרכים של צרכני הכלכלה החדשה. אנחנו מאמינים ש-HoneyBook תהפוך למובילה בתחומה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים