F5 רוכשת חברת קוד פתוח ב-670 מיליון דולר

NGINX מציעה תוכנה מבוססת קוד פתוח המאפשרת להעביר יישומים, כמו גם פתרונות API ● מטרת הרכישה היא לגשר על הפער בין סביבות NetOps ל-DevOps ובכך לאפשר שירותי יישומים עקביים בכל סביבה

פרנסואה לוקו-דונו, מנכ"ל F5.

F5 הודיעה שלשום (ג') כי היא רוכשת את כלל המניות של NGINX, שפועלת בעולם הקוד הפתוח להעברת יישומים, בערך כולל של כ-670 מיליון דולר, בכפוף להתאמות מסוימות.

NGINX מציעה תוכנה מבוססת קוד פתוח המאפשרת להעביר יישומים, כמו גם פתרונות API. אלה מאפשרים, לדבריה, לבצע את העבודה תוך שיפור ביצועים, זמינות וניהול. ב-F5 מציינים כי מטרת הרכישה היא לגשר על הפער בין סביבות NetOps ל-DevOps ובכך לאפשר שירותי יישומים עקביים בכל סביבה.

"הרכישה של NGINX על ידי F5 מחזקת את נתיב הגידול שלנו על ידי האצת טרנספורמציית התוכנה וריבוי העננים שלנו", אמר פרנסואה לוקו-דונו, נשיא ומנכ"ל הרוכשת. "אנחנו מגשרים על הפער בין NetOps ל-DevOps עם שירותי יישומים עקביים בסביבות ריבוי עננים של ארגונים".

לוקו-דונו הוסיף כי "החברה המשולבת תספק לכל לקוח – החל ממפתח היישום, דרך מהנדס הרשת ועד למומחה האבטחה – את הכלים הדרושים להם על מנת להבטיח שהיישומים שלהם זמינים ומאובטחים בכל פלטפורמה, החל מהדטה סנטר של הארגון ועד לעננים הפרטיים והציבוריים".

המותג NGINX יישמר

F5 תשמר את המותג NGINX ותציע ללקוחות את הפתרונות המשווקים תחתיו יחד עם מוצרי אבטחת המידע שלה. כמו כן, בהצעת הענן שלה תשולב תוכנת טכנולוגית איזון העומסים של NGINX – דבר שב-F5 חוזים שיאיץ את הפריצה לשוק של שירותי היישומים שלה עבור יישומים מודרניים וצנטרליסטיים. F5 גם תמנף את כוח המכירות הגלובלי שלה, תתעל תשתית ותשמש כשותפה באקו-סיסטם על מנת להגדיל את הזדמנויות המכירה של NGINX לארגונים.

"NGINX ו- F5 שותפות לאותה המשימה. שתי החברות מאמינות כי יישומים נמצאים בלב של ההנעה לטרנספורמציה דיגיטלית ושתשתית יישומים מקצה לקצה – כזאת שנמתחת מהקוד ללקוח – דרושה על מנת לספק יישומים בסביבות ריבוי עננים", אמר גאס רוברטסון, מנכ"ל NGINX. "עם הרכישה", אמר, "F5 זוכה לעומק עם פתרונות שתוכננו עבור DevOps, בעוד NGINX זוכה למרחב עם גישה לעשרות אלפי לקוחות ושותפים".

רוברטסון, יחד עם מייסדי NGINX האחרים, איגור סיסוייב ומקסים קונובלוב, ימשיכו להוביל את החברה שאותה הקימו ויצטרפו ל-F5. רוברטסון יצטרף לצוות ההנהלה הבכיר של הרוכשת וידווח ללוקו-דונו. F5 תשמר את הפעילות של הנרכשת בסן פרנסיסקו ובמיקומים אחרים בעולם.

במסגרת הרכישה התחייבה F5 לגידול בהשקעות בפרויקט הקוד הפתוח של NGINX. כמו כן, היא מצפה כי השילוב עם NGINX יחיש את אינטגרציות המוצר שלה עם פרויקטים מובילים של קוד פתוח ויביא לשותפויות טכנולוגיות החזקות שלה עם ספקי קוד פתוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים