סאפ תשיק אקסלרטור בישראל

הוא יושק בקיץ בתל אביב ומיועד לסטארט-אפים צעירים שמציעים פתרונות תוכנה כשירות לעסקים בתחומי הלמידה העמוקה והמודיעין העסקי ● האקסלרטור מצטרף לשש תכניות נוספות, שכבר פועלות בערים ברחבי העולם

מימין: אורנה קליינמן, מנכ"לית מרכז המחקר והפיתוח של סאפ בישראל וסגנית נשיא בכירה לחוויית הענן בחברה, ורם ג'מבונטאן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל SAP.iO Fund & Foundry. צילום: איציק בירן

סאפ הודיעה בסוף השבוע על השקתו בתל אביב של האקסלרטור SAP.iO Foundry TLV. האקסלרטור נועד לספק סיוע ותמיכה לחברות סטארט-אפ צעירות (Early stage) מתחום התוכנה כשירות לעסקים (SaaS-B2B).

הסבב הראשון של האקסלרטור ייפתח ביולי הקרוב ויתמקד בחברות טכנולוגיה עמוקה בתחומי הלמידה העמוקה והמודיעין העסקי. התכנית עתידה להתפרס על פני 12 שבועות ולתמוך בכ-10 סטארט-אפים בכל סבב.

רם ג'מבונטאן, מנכ"ל SAP.iO Fund & Foundry, אמר כי הגעת האקסלרטור לארץ "מייצגת את השלב הבא במחויבות של סאפ לאקו-סיסטם הדינמי של חברות הסטארט-אפ בישראל. אנחנו מצפים לעבודה עם הסטארט-אפים הישראליים ולעזור להם להתפתח על ידי חשיפה לטכנולוגיות, ליווי עסקי והזדמנויות ליצירת שיתופי פעולה עם הלקוחות שלנו".

"האקו-סיסטם של ישראל כולל אלפי חברות סטארט-אפ וכעת חלקן יזכו ליהנות מתכנית זו ומהמומחיות הטכנולוגית של מרכז המחקר והפיתוח של סאפ בישראל. עשייה זו תניב, בין היתר, פתרונות מתקדמים עבור לקוחות סאפ", אמרה אורנה קליינמן, מנכ"לית המרכז וסגנית נשיא בכירה בחברה לטכנולוגיה וחדשנות בענן.

תל אביב מצטרפת בכך לשישה אקסלרטורים של SAP.iO, שפועלים בפריז, ברלין, מינכן, ניו-יורק, סן פרנסיסקו וטוקיו. התכנית הושקה בתחילת 2017 ועד כה עברו במסגרתה יותר מ-100 סטארט-אפים. חברות שמעוניינות להצטרף לתכנית בתל אביב מוזמנות להירשם עד 23 במאי באתר זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים