השליחים עם התיק הכחול כובשים את תל אביב

Wolt, שירות שליחים פיני המתפקד כאובר וכסטארט-אפ עם האפליקציה הכי נוחה למשתמש מאז גט טקסי, הגיע לארץ ● זמן קבלת המנה שאתם מפנטזים עליה מדויק למדי וישנה אפשר לערוך הזמנות ממסעדות שלא מפעילות שירותי שליחים בדרך כלל

28/02/2019 13:02
אפליקציית Wolt. צילום: יח"צ

Wolt, אחת מחברות משלוחי האוכל המובילות באירופה, הוקמה ב-2014 בהלסינקי, פינלנד, ועשתה לאחרונה "עלייה" לתל אביב הלבנטינית בתקווה להפוך לשחקנית מובילה בזירת הטייק-אווי הישראלית. מדובר בפלטפורמה ידידותית, המחברת בין מסעדות, לקוחות ושליחים המפוזרים בעיר בדרך שמאפשרת זמני משלוח אטרקטיביים עם זמן ממוצע של 35 דקות. מרבית המשלוחים מתבצעים על גבי אופניים חשמליים או רגילים.

Wolt, המזמינה את הלקוחות "לגלות ולהזמין את האוכל הכי טוב בעיר", מאפשרת למשתמשים לבצע הזמנה של משלוח, איסוף עצמי או ישיבה בשולחן במקום וזמינה כאתר אינטרנט וכאפליקציה לנייד, שעבורה קיבלה החברה את פרס בחירת העורכים של אפל. כאשר המשתמש פותח את אפליקציית ה-iPhone או ה-Android, או לחילופין גולש לאתר – Wolt.com, הוא נחשף לרשימת מסעדות פופולריות בקרבת מקום, כמו גם מנות אישיות והצעות מיוחדות על סמך המלצות מותאמות אישית.

אפליקציית Wolt. צילום: יח"צ

אפליקציית Wolt. צילום: יח"צ

ערך מוסף למסעדנים

אפליקציית Wolt שעשתה מהפכה בתחום המשלוחים בערים רבות באירופה, מציעה את שירותיה בעשרות יעדים והפכה רשימה שלמה של ערים ל"טעימות יותר" כשהיא מחברת בין לקוחות רעבים למסעדות הפזורות ברחבי העיר. מבין הערים בהן היא פועלת, שטוקהולם, בודפשט, אתונה, זגרב, פראג, וורשה, טאלין, קופנהגן וריגה.

עבור ההייטקיסט המטייל, מאפשר השירות להיכנס ליעד המבוקש, ולמצוא את ה"ביסים" המקומיים הטובים והמומלצים ביותר, בימים אלו היא החלה, כאמור, לפעול במסגרת פיילוט במרכז תל אביב, והיא מציעה פלטפורמה להזמנת משלוחים וטייק-אווי – ממסעדות פופולאריות שרובן לא סיפקו שירות משלוחים עד היום.

פלטפורמת Wolt קלה ונוחה למשתמש וכל תהליך ההזמנה מתבצע דרכה. בחירת המסעדה המבוקשת, צפייה בתפריט המסעדה, הזמנת המשלוח, התשלום ומעקב אחר סטטוס ההזמנה (בהכנה, באריזה או בדרך) ומיקום השליח. כמו כן, מציעה הפלטפורמה צ'ט חי עם נציג לכל שאלה או בקשה מיוחדת. מהנהלת החברה נמסר כי הבשורה העסקית שלה, מעבר לחוויית שירות ללקוח הרעב, היא בעיקר יצירת ערך מוסף למסעדנים שלא היו חלק ממשחק השליחויות. בנוסף, נציגי החברה בישראל ישבו עם מסעדנים רבים, האזינו למצוקותיהם ויצרו מבנה תפעולי המספק מענה אפקטיבי לבעיותיהם בעולם המשלוחים ומאפשר להם להגיע ללקוחות רבים יותר.

בשונה מחברות אחרות בשוק, מחיר המשלוח כאן נקבע על פי מרחק הלקוח מהמסעדה, כאשר עבור המשלוח הבסיסי של עד ק"מ ישלם הלקוח 10 שקלים. המשלוחים מתבצעים עד למרחק של 4 ק"מ על מנת לאפשר משלוחים מהירים עם ממוצע של 35 דק'.

מנכ"ל Wolt ישראל, אמרי גלאי, אמר כי "בימים אלה פתחנו את שירות Wolt במתכונת מצומצמת במרכז תל אביב, על מנת לוודא כי השירות פועל בסטנדרטים הגבוהים של wolt העולמית ובשבועות הקרובים נשיק את השירות באופן נרחב יותר ברחבי העיר ובהמשך בערים נוספות. החידוש שאנחנו מציעים הוא גישה נוחה להזמנת משלוחי אוכל מהמסעדות הפופולאריות ביותר, עם צי שליחים העובר הכשרה ייעודית, אפשרות מעקב אחר מיקום השליח ועוד. כל אלה, יתרמו למהפכה בעולם המשלוחים גם עבור הסועדים אך לא פחות עבור המסעדנים, עמם אנו עובדים באופן צמוד". בין המסעדות התל אביביות שמשתתפות בפיילוט: מסעדת ההמבורגרים ויטרינה, גורמה 26, פנדה פיתה, moon סושי, fat cow, סנדוויץ ברווזי ואפילו הגלידריה אניטה.

לאתר החברה לחצו כאן

תגובות

(8)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלעד חדד

    אשמח שתחזרו אליי לגבי סניף שלכם בדרום

  2. רוטשילד

    הנחה של 30 ש"ח בהזמנה ראשונה בהזנת קוד 2RSD. בתאבון!

  3. FIUF4

    אחלה אפליקציה, אם מכניסים את קוד ההזמנה FIUF4 מקבלים 30 ש"ח מתנה להזמנה ראשונה

  4. רוטשילד

    הנחה של 30 ש"ח בהזמנה ראשונה בהזנת קוד 2RSD

  5. שייקה

    אפליקציה מדהימה ויש להם קופון שווה. הרשמו לאפליקציה, הזינו את הקוד 0QYD ותקבלו 30 ש"ח להזמנה ממגוון מסעדות שוות.

  6. Wolter

    הנחה של 30 ש"ח בהזמנה ראשונה בהזנת קוד OGOB (הכל אותיות)

אירועים קרובים