מיקרוסופט השיקה את Hololens 2

יש בהן שדה ראייה שגדול פי שניים ויותר מאשר בדור הראשון ובינה מלאכותית מתקדמת יותר, אך הן עדיין מיועדות לשוק התעשייתי-העסקי ● המחיר: 3,500 דולרים

HoloLens 2. צילום: יח"צ

מיקרוסופט הכריזה במהלך תערוכת MWC 2019 על הדור השני של משקפי המציאות הרבודה שלה Hololens 2, שלוש שנים בערך לאחר השקת הדור הראשון של המשקפיים.

גם בדור הנוכחי של המשקפיים הללו מייעדת אותם החברה לשימוש תעשייתי-עסקי. עם תג מחיר בסיסי של 3,500 דולרים, כנראה שהם באמת לא יגיעו כל כך מהר לשוק הצרכני.

לפי החברה מציעות המשקפיים החדשות הללו שדה ראייה שגדול פי שניים ויותר מאשר בדור הראשון, תוך שמירה על צפיפות של 47 פיקסלים לכל מעלה בזווית הראייה – הצפיפות הטובה ביותר בתחום בהתאם למיקרוסופט. כתוצאה מכך, הרזולוציה הכוללת של התצוגה מגיעה כבר לקמה של 2K עבור כל עין.

צילום מתוך יו-טיוב

בינה מלאכותית המאפשרת הבנה סמנטית של סביבת העבודה

התוכנה המשולבת במשקפיים מבוססת על בינה מלאכותית המאפשרת הבנה סמנטית של סביבת העבודה, והיא מובילה לאפשרות לתפעל גופים הולוגרפיים בדיוק כמו שמתפעלים עצמים פיזיים, ובאופן ישיר וטבעי יותר באמצעות חיישנים שעוקבים אחר הכיוון אליו מביטות העיניים.

מדובר ביכולות שמגיעות היישר מהמדף, ולצידן מציעה מיקרוסופט גם אבטחה ביומטרית בסגנון של Windows Hello ואת בדמות מערכת המזהה מקרוב את קשתית העין של המשתמש.
Hololens 2 גם קלות יותר מאשר בעבר, והן מגיעות עם גלגלת מאחור שמאפשרת להתאים את הרצועה הנועלת שלהן בהתאם לנוחיות האישית של כל משתמש. בנוסף, עיקר המשקל הופנה לחלק האחורי כדי לאפשר לבישה ממושכת של מספר שעות של המשקפיים.

כאמור, עדיין מדובר בפתרון יקר מאוד, אבל מי שרוצה להתנסות יכול להזמין אותן כאן, אבל עדיין מדובר בהזמנה מוקדמת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים