"המצויינות – לשאוף תמיד ליותר ממה שניתן"

"אבי ז''ל, שהיה ניצול שואה, חינך אותי למצויינות. הוא אמר לי 'שאפי תמיד להרבה יותר ממה שאת יכולה, על מנת להגיע למצויינות'. זו לטעמי הדרך הנכונה להוביל ולהיות מנהיג, אף אם זו הדרך הקשה", כך אמרה גילי שלזינגר, מנהלת חטיבת האנטרפרייז באורקל אפליקיישן ישראל

גילי שלזינגר, מנהלת חטיבת האנטרפרייז באורקל אפליקיישן ישראל. צילום: ניב קנטור

"אבי ז"ל, שהיה ניצול שואה, חינך אותי למצויינות. הוא אמר לי 'שאפי תמיד להרבה יותר ממה שאת יכולה, על מנת להגיע למצויינות'. זו לטעמי הדרך הנכונה להוביל ולהיות מנהיג, אף אם זו הדרך הקשה", כך אמרה גילי שלזינגר, מנהלת חטיבת האנטרפרייז באורקל אפליקיישן ישראל.

שלזינגר הייתה הראשונה בין נציגות ספקיות ה-IT אשר פרסו את חסותן על טקס מצטייני המחשוב והמנמ"רים המצטיינים לשנת 2018. הטקס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך ביום ה' האחרון באולם אירועים LAGO בראשון לציון, והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה.

לדברי שלזינגר, "הגעתי לאורקל ישראל ביוני האחרון. היעד שהצבתי לעצמי הוא להוביל את תחום ה-Saas לארגונים בישראל. זאת, בעקבות החלטה אסטרטגית שהחברה קיבלה, לפני כעשור, לפיה כל הטכנולוגיות שלה עוברות לענן".

זאב שטח, מנכ"ל ובעלי קומסיין. צילום: ניב קנטור

זאב שטח, מנכ"ל ובעלי קומסיין. צילום: ניב קנטור

זאב שטח, מנכ"ל ובעלי קומסיין, אמר כי "סייענו בכמה מהפרויקטים המצטיינים. אנו חברה ותיקה, הפועלת זה 34 שנים ומספקים שירותי אבטחת מידע והנפקת חתימה דיגיטלית לארגונים רבים. זו זכות אבל גם חובה – לא לפגוע בשגרת החיים של הארגון. עשרות הפרויקטים שביצענו השנה שיפרו את איכות החיים ואת ביטחון האזרחים. אנו עושים עבודה חדורת שליחות, עד כדי הצלת חיים. ההצטיינות אינה זר עלי דפנה תמידי – יש להקפיד ולשמר אותה ולהתעדכן תמיד".

דורון זוברמן, סמנכ''ל קבוצת אמת, ומנכ''ל אינטרסרב. צילום: ניב קנטור

דורון זוברמן, סמנכ"ל קבוצת אמת, ומנכ"ל אינטרסרב. צילום: ניב קנטור

דורון זוברמן, סמנכ"ל קבוצת אמת, ומנכ"ל אינטרסרב, אמר כי "מקור המילה חדש הוא בספר שמות, 'החודש הזה לכם ראש חודשים, ראשון הוא לכם לחודשי השנה'. כל חודש, הירח מתחדש, וכך יש יכולת לחדש, להיוולד מחדש ולייצר חירות וחופש מחשבתי. לפני 35 שנים אמת הביאה למכון וייצמן ולטכניון שני שרתי-מחשוב – וזה היה חידוש. מאז גדלנו והפכנו לחברה של מאות עובדים ומחזור של מיליארד שקלים – ואנו ממשיכים לחדש".

אמיר רימון, מנהל מגזר פיננסי ב-Dell-EMC ישראל. צילום: ניב קנטור

אמיר רימון, מנהל מגזר פיננסי ב-Dell-EMC ישראל. צילום: ניב קנטור

אמיר רימון, מנהל מגזר פיננסי ב-Dell-EMC ישראל, אמר כי "אנו הספק הכי צעיר פה: לפני שנתיים קמה חברה חדשה, דל טכנולוגיות. האסטרטגיה העסקית החדשה היא האסטרטגיה הטכנולוגית, כי כל לקוח שלנו, בכל ארגון ובכל ענף רוצה להשתמש בטכנולוגיה בכל היבט תפעולי , כדי להניע צמיחה, מודלים עסקיים חדשים, יחסים עם לקוחות ומוצרים ושירותים חדשים. הטכנולוגיה נמצאת בראש סדר העדיפויות של מובילים בתעשייה".

גדי רחלזון, סמנכ"ל מכירות ב- SAP ישראל. צילום: ניב קנטור

גדי רחלזון, סמנכ"ל מכירות ב- SAP ישראל. צילום: ניב קנטור

גדי רחלזון, סמנכ"ל מכירות לארגוני SME ב-SAP ישראל, אמר כי "החטיבה בראשותי אחראית על שיווק ומכירת סל הפתרונות של סאפ בתחומי ERP, טרנספורמציה דיגיטלית והמעבר לפעילות בענן, פתרונות חוויית לקוח ו-CRM, פתרונות אנליטיים מבוססי AI ופתרונות ניהול ההון האנושי. אנו אמונים על יצירת ערך עסקי משמעותי ללקוחות – תוך הזרקת חדשנות".

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור. צילום: ניב קנטור

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור. צילום: ניב קנטור

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור, אמר כי "בעבר היו דיונים על מעמד המנמ"ר ועל חשיבות ה-IT, אבל בשנים האחרונות חדלו לדון בכך. כבר אין ספק במרכזיותם ובחשיבותם של ה-IT, המנמ"ר ואנשי צוותו להתלחה העסקית של הארגון. אנו תורמים ערך לארגונים שאנו משרתים, מספקים להם טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות – ועושים זאת עם מה שאני מכנה 'האמת שלנו' – עמידה באיכות, במועד ובתקציב, עם עבודת צוות מעולה והליכה בכוון נכון תחת מטרה משותפת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים