מטריקס תייצג בישראל את פתרונות ה-Low Code של OutSystems

פלטפורמת ה-Low Code של Outsystems מאפשרת, באמצעות ממשק UI חכם ואוסף רחב של יכולות, לפתח מערכות ללא צורך כמעט בקידוד ● לדברי מטריקס, הדבר מאפשר לפיתוח להתבצע בצורה אג'ילית, תוך חיסכון בזמן ובכסף

אמיר הראל, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. צילום: יח"צ

מטריקס הודיעה באחרונה כי היא תהיה אחראית על שיווק, שירות ותמיכה בפתרונות של OutSystems בישראל.

פלטפורמת ה-Low Code של Outsystems מאפשרת, באמצעות ממשק UI חכם ואוסף רחב של יכולות, לפתח מערכות ללא צורך כמעט בקידוד – החל ממערכות Digital Experience ועד למערכות ליבה מורכבות. הפלטפורמה מספקת למתכנתים את האופציה ליצור אפליקציות באמצעות ממשקים גרפיים וקונפיגורציות.

במטריקס מציינים שעל פי מחקרים, פיתוח באמצעות פלטפורמות Low Code חוסך עד כ-75% מהזמן בהליך הפיתוח. לדבריהם, הפיתוח ב-Low Code על גבי Outsystems מבוצע במהירות, על ידי צוותים מעורבים (אין צורך בתת התמחות במערכות שונות) ובעבודה אג'ילית. כמו כן, המערכת מאפשרת ניהול ה-DevOps, ניהול ALM, ניהול שכבות אינטגרציה וכדומה.

אמיר הראל, סגן מנהל במטריקס מוצרי תוכנה, אמר כי "יש בארגונים יותר ויותר מערכות מורכבות בעלות טכנולוגיות שונות, מה שגורם לכך שבסוף השנה, הם חייבים לבחור על איזו טכנולוגיה הם מוותרים, מכיוון שהם לא מצליחים לתת מענה לארגון במסגרת התקציב מול העבודה השוטפת. טכנולוגיית ה-Low code באה לפתור את הבעיה הזאת: מדובר בפלטפורמה שלמה המאפשרת לארגון לפתח באופן מהיר, אחיד ומביא לחיסכון כמות גדולה מאוד של אפליקציות באיכות גבוהה".

"Outsystems משמשת כאקו-סיסטם לעולם הפיתוח, שכולל בתוכו פתרונות רבים שארגונים זקוקים להם. המוצר מנהל את כל הקשור לאפליקציה – משלב תכנון מבנה הנתונים, דרך הממשקים ועד לבניית שכבות ה-UI", הוסיף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים