רדוור רוכשת בעשרות מיליוני שקלים חברה הודית שמספקת אנטי בוט

ShieldSquar, שפועלת בענן, מסייעת לארגונים להבחין בין תנועה אנושית ללא אנושית באתרי האינטרנט, ביישומים ניידים וב-APIs

רועי זיסאפל, נשיא ומנכ"ל רדוור. צילום: יובל שיבר, יש אווירה

רדוור הישראלית, שפועלת בתחומי אבטחת הסייבר ושליחת אפליקציות, רכשה את ShieldSquare ההודית, שעיסוקה בתעשיית ניהול הבוטים. העסקה צפויה להיסגר במהלך הרבעון הנוכחי, בכפוף לאישורים רגולטוריים מקובלים. היקפה הכספי של הרכישה לא נמסר, אולם גורמים בשוק אמרו לאנשים ומחשבים כי בהסתמך על רכישות דומות שרדוור ביצעה בעבר, הוא מוערך בטווח של בין 15 ל-20 מיליון דולר.

ShieldSquare נוסדה ב-2014 והיא אחת החברות החלוצות בשוק מניעת הבוט העולמי. החברה נמנית בין שלוש החברות המובילות בתחום זה, על פי פורסטר. במחקר שערכה בתחום האנטי בוט ציינה פורסטר כי לנרכשת יש "יתרונות תחרותיים בתחומי איתור מתקפות, מחקר על איומים, דיווח וניתוח".

"יותר ממחצית מתנועת הגולשים באינטרנט כיום מגיעה מבוטים. בעוד שאנחנו רואים עלייה במתקפות מבוססות בוט בשנים האחרונות, בוטים 'טובים' עדיין ממלאים תפקיד חשוב בפעולות היישומים", אמר דוד אביב, מנהל הטכנולוגיה הראשי של רדוור. "לכן, ארגונים צריכים לחפש פתרונות לניהול בוט, שלא רק יזהו וימנעו מתקפות כאלה ביעילות, אלא אף יבחינו במדויק בין בוט 'טוב' ל-'רע' בזמן אמת".

דוד אביב, מנהל הטכנולוגיות הראשי של רדוור. צילום: קובי קנטור ז"ל

דוד אביב, מנהל הטכנולוגיות הראשי של רדוור. צילום: קובי קנטור ז"ל

שירות ניהול הבוט של ShieldSquare יוצע לצד המוצר של רדוור למניעת מתקפות. "השילוב יאפשר לחברה להציע ללקוחותיה הארגוניים הגנה מתקדמת מפני מתקפות מתפתחות ואוטומטיות", נמסר משתי החברות. "הפתרונות החדשים משפרים את הגנת ואבטחת הענן של רדוור, וניתן באמצעותם לטפל במתקפות מסחר אלקטרוני מתקדמות, המשפיעות על בעיות כגון: קצירת נתונים וגרימת מתקפות; יצירת חשבון והשתלטות על חשבון; מניעת מלאי, יישום מתקפות מניעת שירות מבוזרות (DDoS), מתקפות כוח הזרוע וכאלה שפוגעות במוניטין הארגון.

לדברי רועי זיסאפל, נשיא ומנכ"ל רדוור, "הרכישה מאפשרת לנו להרחיב את היצע המוצרים שלנו, עם פתרונות ניהול בוטים חזקים. אנחנו ממשיכים ומעמיקים את ההיצע המשולב שלנו – באופן אורגני ולא אורגני. ניהול בוטים יכול לעמוד כפתרון בפני עצמו, כמו גם להשתלב בחבילת פתרונות כוללת למניעת מתקפות סייבר".

הוא ציין כי "בחרנו ב-ShieldSquare מכמה שיקולים, ביניהם סינרגיה טכנולוגית חזקה, יכולות למידה חישובית מתקדמות והזדמנות להרחיב את שירותי אבטחת הענן הקיימים שלנו. שילוב הפתרונות מציע הגנה מקיפה ליישומים".

רכישות קודמות שביצעה רדוור

ב-2009 רכשה רדוור את אלטאון (Alteon Websystem), שהתחרתה בה. אלטאון נרכשה בשנת 2000, בשיא בועת הדוט.קום, על ידי נורטל המנוחה תמורת שישה מיליארד דולר במניות. נורטל פשטה את הרגל ב-2009 ורדוור רכשה אותה מכונס הנכסים שלה, תמורת 17.7 מיליון דולר בלבד.

ב-2005 רכשה רדוור את הסטארט אפ הישראלי וי-סקיור תמורת 15 מיליון דולר. וי-סקיור התמחתה בפתרונות למניעת חדירות לרשת.

לפני שנתיים, בינואר 2017, קנתה החברה את Seculert, אף היא ישראלית, ושילמה עליה 20 מיליון דולר לפחות. הנרכשת היא ספקית תוכנה מבוססת ענן, שמאפשרת הגנה נגד פריצות לרשתות ארגוניות וחילוץ נתונים. היא מספקת ללקוחות מודיעין על המערכות שלהם, שנגועות בנוזקות לסוגיהן ושלא התגלו על ידי מערכות האבטחה הקונבנציונליות שיש בארגון. הפתרון שלה הוא במודל תוכנה כשירות (SaaS) ומציע התראות בזמן אמת על איומי סייבר גלובליים, שעלולים להשפיע גם על הרשת הפנימית של הלקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים