בא לבקר במאורת הנמר: מוטי פאר, מנכ״ל משותף בבלונד 2.0

23/12/2018 17:01
מוטי פאר, מנכ״ל משותף בבלונד 2.0. צילום: פלי הנמר

מוטי פאר, מנכ״ל משותף בבלונד 2.0, הגיע באחרונה לבקר במאורת הנמר, כדי לדבר על הטרנדים האחרונים בכלכלת הקריפטו ובטכנולוגיית הבלוקצ׳יין.

פאר מתמחה בניהול משברים ויחד עם הצוות, מנהל את אסטרטגיית יחסי הציבור של לקוחות בלונד 2.0 במרוצת השנים.

הוא ידוע ביכולותיו לחזות טרנדים ולפעול בצורה אסטרטגית לטובת צמיחה וגדילה של לקוחות המשרד. הוא מוכר בתעשייה כשותף אמיתי לדרך הנאמן וזמין ללקוחותיו בכל שעות היממה, ויזמים יכולים להיוועץ עמו בכל רגע נתון.

פאר משמש גם כמרצה אורח בתוכנית ה-MBA של אוניברסיטת תל אביב, מכללת אפקה ותכנית היזמות של IDC, והשתתף לאחרונה בכנס יזמות השנתי של מרכז פילד בשיתוף אוניברסיטת אריאל. כמו כן, הוא מכהן כחבר מועצת המנהלים במרכז טאוב.

השנה פאר נשלח מטעם מדינת ישראל ומשרד החוץ לכנס בקרואטיה כדי לדבר על במת הכנס על חדשנות ויחסי ציבור באומת הסטארט-אפים, וכן הנחה פאנלים בתחומי הקריפטו והמדיה בבמות מאוקראינה ועד לאס וגאס.

פאר בעל תואר שני במנהל עסקים ושיווק מאוניברסיטת מנצ׳סטר. הוא היה קצין בצה״ל ושימש כמדריך ראשי בלוט״ר.

סוכנות יחסי ציבור בינלאומית עטורת פרסים

בלונד 2.0 היא סוכנות יחסי ציבור בינלאומית עטורת פרסים המתמחה בטכנולוגיה וסטארט-אפים. בלונד 2.0 נוסדה בשנת 2006 על ידי, אחת מאנשי (נשות) יחסי הציבור המובילות בעולם על פי מגזין Business Insider. נוף ופאר דורגו כשניים מעשרת המשפיענים ומובילי הדעה בסטארט-אפ ניישן על ידי מגזין פורבס.

בשנתיים האחרונות בלונד כבשה בסערה את עולם יחסי הציבור עבור חברות בלוקצ׳ין ומטבעות קריפטוגרפיים, וכיום היא מדורגת כחברת היח״צ מספר אחת בעולם בתחום.
כתוצאה מכך, בלונד 2.0 הרחיבה את פעילותה לתחומי עיסוק נוספים, עזבה את המשרד האינטימי ברמת החייל ועברה למשרד חדש ונוצץ במגדל אטריום במתחם הבורסה שברמת גן.

שנת 2018 היית שנה מעניינת ביותר לפאר, איילת נוף והצוות החל מהשקת שירות הסטרימינג של ספוטיפיי בישראל בסערה תקשורתית שעוררה הדים ועד להשקת סמארטפון הבלוקצ׳יין הראשון בעולם,

בלונד קטפה הצלחות מסחררות בתקשורת העולמית לקמפיינים תקשורתיים חסרי תקדים לחברות כמו Sixgill ,SIRIN LABS ,Winding Tree ,Zebra Medical Vision JFrog Soluna ,Kaltura ,Zen Protocol ,Neufund ועוד רבים. כמו כן ענף הקריפטו עלה לשגשוג, בו בלונד 2.0 קטפה את המקום הראשון בעולם כסוכנת יחסי הציבור מספר 1 בתחום קריפטו במספר אתרי חדשות בתחום הטכנולוגיה.

צוות יועצי התקשורת המנוסים בבלונד 2.0 מונה 36 עובדים ומנוהל על ידי אלונה שטיין, דירקטורית בחברה. הצוות מתמחה ביחסי ציבור בינלאומיים ומקומיים על כל ספקטרום הטכנולוגיה: בריאות, כלכלה, בלוקצ׳ין וקריפטו, קמפיינים למימון המונים, מובייל, IOT, ועוד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים