מחקר: רוב המפרסמים בענקיות הרשת לא מרוצים מאופן קבלת התשלום

70% הביעו נכונות לעזוב את ענקיות הרשת ולעבור לפלטפורמות פרסום אחרות, עקב בעיות בקבלת התשלום ● מחקר שצריך להדליק נורה אדומה אצל גוגל, פייסבוק ואמזון

הפרסום באינטרנט עובד, אבל אופן קבלת התשלום מעצבן את המפרסמים. אילוסטרציה: BigStock

הפרסום באינטרנט הולך וגדל, על חשבון אמצעי המדיה המסורתיים. המפרסמים זוכים להרבה לקוחות ולחשיפה רחבה. אלא שנושא שדובר עליו פחות עד עכשיו הוא דעתם של המפרסמים על הדרכים שענקיות הרשת מציעות לקבלת התשלום.

חברת Tipalti, שמציעה פתרון אוטומטי של תשלום לספקים, בחרה לבדוק את הנושא וערכה ברבעון האחרון מחקר, שצריך להדליק נורה אדומה אצל ענקיות הרשת כגון פייסבוק, גוגל ואמזון. 265 מפרסמי תוכן מסביב לעולם (22% מהם מארצות הברית) נשאלו במחקר בנוגע לחוויית התשלום שלהם ביחס למודעות ולרשתות שותפים. מהנתונים עולה כי 70% מהם הביעו נכונות לעזוב את הרשתות שבהן מתפרסמים התכנים שלהם בעקבות בעיות בקבלת תשלום, וכי מחצית מהם סבורים שאפשרויות קבלת התשלום הנוכחיות שהרשתות הללו מציעות צריכות להשתפר. 13% נוספים הצהירו כי הם לא מרוצים מתהליך התשלום של הרשתות.

אחד הדברים המעניינים שעולים מהנתונים הוא שהדבר שיבטיח הכי טוב את נאמנות גופי הפרסום והתוכן לאתר שבו הם מפרסמים הוא קבלת התשלום בזמן – 94%. ל-27% ממקבלי התשלום היו בעיות בתשלומים בשנה האחרונה וב-Tipalty מציינים כי אחת הסיבות לכך יכולה להיות הליך הצטרפות משובש, שגרם לשגיאות בהכנסת המידע ולשגיאות במסלול של העברת התשלום. 81% היו רוצים הצעת מגוון שיטות תשלום. מקבלי תשלום בארצות הברית עשויים לבקש הפקדה ישירות לחשבונות הבנק שלהם באמצעות רשת התשלומים האלקטרונית ACH, בעוד שמקבלי תשלום בינלאומיים ירצו לשלוח את הכספים דרך העברה בנקאית, צ'ק אלקטרוני או Global ACH. עוד עולה מהנתונים ששיטת התשלום הפופולרית ביותר בקרב המפורסמים בתשלומים נמוכים – של פחות מ-500 דולר – היא באמצעות PayPal.

בנוסף, כ-80% ממפרסמי התוכן מעוניינים לקבל תשלום מוקדם יותר, והם אף מוכנים לתת הנחה לרשת בתמורה לאפשרות זו. 94% רוצים לקבל מהרשת עדכון על סטטוס התשלום ו-92% מעוניינים שתהיה להם האפשרות לראות את הסטטוס, כמו גם את היסטוריית התשלומים, בעצמם.

חן עמית, מנכ"ל ומייסד Tipalti, אמר כי "על מנת שרשתות שחולקות מודעות ורשתות שותפים יצליחו להתחרות בענקיות אד-טק כמו גוגל, פייסבוק ואמזון, עליהן לגבור על המתחרים בשירות שהן מספקות ובבידול שלהן. תפעול וניהול נכון של תשלום לספקים יכולים ליצור יתרון תחרותי מרכזי, והוא יגביר את הנאמנות של מפרסמי התוכן וישפר את הביצועים שלהם – דבר שיוביל, בסופו של דבר, לרשת באיכות גבוהה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים