תוכן פרסומי
ראשי » חדשות » IT פיננסי » טקסי גייסה 16 מיליון דולר – בסבב נוסף בהשתתפות Salesforce
גיוס של 300 מיליון דולר ללמונייד. אילוסטרציה: BigStock

טקסי גייסה 16 מיליון דולר – בסבב נוסף בהשתתפות Salesforce

החברה מאפשרת לחברות לתת תמיכה ויזואלית ללקוחותיהן, באמצעות הסמאטרפון שלהם, מעוזר וירטואלי או נציג שירות לקוחות

מאת 12 בדצמבר 2018, 16:56 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

טקסי (TechSee), שעוסקת בתמיכה ויזואלית מבוססת בינה מלאכותית, הודיעה אתמול (ג') כי השלימה סבב גיוס הון של 16 מיליון דולר. הסבב נועד להגביר את הצמיחה של החברה בשווקים הגלובליים ולהאיץ את פיתוח הפלטפורמה שלה, שמופעלת באמצעות ראייה ממוחשבת ומציאות רבודה.

סבב ההשקעה הובל על ידי Scale Ventures, עם השתתפות משקיעים קיימים כמו Salesforce ,Planven ו-Comdata. כחלק מהסבב, אנדי ויטוס, שותף ב-Scale Ventures, יצטרף לדירקטוריון של החברה.

טקסי מגשרת על הפער הוויזואלי בתחום שירות הלקוחות על ידי מתן יכולת לצרכנים לקבל תמיכה ויזואלית, באמצעות הסמאטרפון שלהם, מעוזר וירטואלי או נציג שירות לקוחות. הפלטפורמה של החברה מאפשרת אינטראקציות ויזואליות במגוון תרחישים של מגע עם לקוח – החל משלב המכירה, דרך התקנת מוצרים והדרכה עליהם, וכלה בטיפול בתקלות. כמו כן, בטקסי טוענים כי הפלטפורמה שלהם מאפשרת לחברות לייעל תהליכים תפעוליים, לקצץ בהוצאות שירות ולתמוך בכמות גדולה של שירותים ומוצרים.

הטכנולוגיה מבוססת הפטנט של טקסי מיישמת טכנולוגיות למידה עמוקה על בסיס נתונים ויזואלי של מוצרים אלקטרוניים. על פי החברה, הפלטפורמה מגיעה ליכולות זיהוי אובייקטים בתמונות באחוזי דיוק של עד 95%, בזיהוי מוצרים כמו ראוטרים, ממירים, טלוויזיות ומוצרי חשמל ביתיים. באחרונה היא השיקה יכולות סיוע ויזואלי חכמות למרכזי שירות, שמאפשרות זיהוי אוטומטי של תקלות במוצרים אלקטרוניים כעזרה לנציגי תמיכה. בנוסף, החברה נמצאת בתהליכי פיתוח מתקדמים של מוצר עבור שירות עצמי – עוזר וירטואלי ויזואלי, שזמין כרגע למספר מצומצם של לקוחות, שלוקחים חלק בגרסת האלפא של המוצר.

"בעוד שהטכנולוגיה מתקדמת והופכת לזמינה לכל, שירות הלקוחות הוא תחום שוחק עבור העובדים בו ומלא בשיבושים בחוויית הלקוח. התוצאה היא שירות בעלויות גבוהות ומכשולים באימוץ של טכנולוגיות חדשות על ידי הצרכנים, שמיתרגם בסופו של דבר לירידה ברווחים ולעצירה בצמיחה של חברות. אנחנו עוזרים לחברות להתמודד עם אתגר זה על ידי שימוש בטכנולוגיה שמסייעת להם לתקשר טוב יותר עם הלקוח", אמר איתן כהן, מנכ"ל החברה.

לדבריו, "ההון החדש יעזור לחברה להאיץ את תהליכי פיתוח הפלטפורמה שלה, ולהרחיב את מאמצי המכירה והשיווק בארצות הברית ובשווקי מפתח נוספים".

טקסי גייסה 16 מיליון דולר – בסבב נוסף בהשתתפות Salesforce Reviewed by on . טקסי (TechSee), שעוסקת בתמיכה ויזואלית מבוססת בינה מלאכותית, הודיעה אתמול (ג') כי השלימה סבב גיוס הון של 16 מיליון דולר. הסבב נועד להגביר את הצמיחה של החברה בשו טקסי (TechSee), שעוסקת בתמיכה ויזואלית מבוססת בינה מלאכותית, הודיעה אתמול (ג') כי השלימה סבב גיוס הון של 16 מיליון דולר. הסבב נועד להגביר את הצמיחה של החברה בשו Rating: 0

הגיבו