דוא"ל בלי ידיים: "אלקסה, תקריאי לי מיילים"

כרגע רק בארה"ב אבל בקרוב בכל מקום - העוזרת הקולית החכמה של אמזון עומדת להיות המזכירה שלכם לתחום הדוא"ל, להודיע אילו הודעות ממתינות לכם, לספר מה נושאי המיילים ועוד ● בעיקר היא תוכל, לשמחת המשתמשים, להקריא מיילים בקולה ואף להקליד מענה למכתבים

מצליח במיוחד. שילוב אלקסה ברמקול אקו. אילוסטרציה: BigStock

אמזון ממשיכה לפתח את העוזרת האישית שלה, אלקסה, ולהוסיף לה תכונות חדשות. החברה שחררה השבוע עדכון חדש שאחד החידושים הבולטים שכלולים בו הוא האפשרות להורות לאלקסה להקריא הודעות דואר אלקטרוני נכנסות. מי שרוצה, גם יכול להכתיב מענה בקולו, ואלקסה כבר תדאג לשלוח את ההודעה החוזרת למענה.

כדי להשתמש ביכולת החדשה הזו, של התמיכה בדואר אלקטרוני, צריך להוריד את הגרסה האחרונה של אפליקציית אלקסה לאנדרואיד או iOS, בה אפשר לספק הגדרות גם לתוכנות הדואר הנתמכות, ולבחור את החשבונות שבהם אלקסה תהיה פעילה.

סוגי החשבונות הנתמכים כרגע מוגבלים לשירות הג'ימייל של גוגל ולשירותי הדואר של מיקרוסופט – Outlook.com ו-Live.com.

השמעת ההודעות היא רק חלק מהתכונות שמשויכות לחשבונות הדואר לאחר האישור מול אלקסה. בכל הפעלה שומעים קודם כל כמה הודעות טרם נקראו. ההודעות נקראות לפי סדר התאריכים, כשהמאוחרות יותר נקראות קודם, כשלאקסה מספרת מהו נושא ההודעה ומאפשרת לקרוא אותה, למחוק אותה או לשלוח אותה לארכיב.

כרגע ניתן לענות להודעות נכנסות בלבד ולא ניתן לכתוב הודעה חדשה כדי לשלוח אותה לנמען כלשהו. בנוסף, האפשרות החדישה זמינה בינתיים בארצות הברית בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים