המנהל בנעלי בית: עודד שפירא, CGS

מערכת אנשים ומחשבים משיקה מדור חדש, שמכיר לכם בכל שבוע את המנמ"רים ושאר המנהלים הטכנולוגיים הבכירים במשק - מיהם? מה הם אוהבים? ומה התכניות שלהם לעתיד? ● והפעם: עודד שפירא, מנכ"ל CGS ישראל

עדד שפירא, מנכ"ל CGS ישראל. צילום: יח"צ

שם: עודד שפירא.

קריירה: תפקידי הנוכחי, שאותו אני ממלא מ-2016, הוא מנכ"ל CGS ישראל, המספקת שירותי תמיכה טכנית במיקור-חוץ. בחברה 100 עובדים, מתוכם 10 מדווחים ישירות אליי. בעבר הייתי סמנכ"ל הכספים של החברה וקודם לכן – סמנכ"ל הכספים של מפעל פלסים.

השכלה: תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת חיפה, הסמכה כרואה חשבון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

קריירה והשכלה של בת הזוג: מנהלת משאבי אנוש בלאומית שירותי בריאות. בעלת תואר ראשון במשאבי אנוש מאוניברסיטת חיפה, ותואר שני בסוציולוגיה ומנהל ציבורי מאוניברסיטת בן גוריון.

זוגיות: שם בת זוגי הוא מאיה. יש לנו שתי בנות ובן בגילאים 5, 3 וכמעט שנה. הכרנו בפאב בחיפה.

שעות הפנאי: בסופי שבוע ובשעות הבוקר המוקדמות מאוד, בין ארבע לשש שעות בשבוע. אני עושה בהן ספורט – ריצה. כמו כן, אני מנטור ביוניסטרים טירת הכרמל וחבר בפורום הישראלי למנהיגות.

תחביבים: לאפות חלות לשבת עם הבנות.

ספורט: ריצה.

הישגים בספורט, השתתפות בתחרויות: לצערי לא.

אם לא היית בוחר במקצוע הזה, מה היית עושה כיום? מה החלום לעתיד? לעסוק בהוראה.

מה יהיו הנושאים המרכזיים שיעסיקו את המנמ"רים בעוד חמש שנים? הגורם האנושי, שמכריע ביחד עם התקדמות הטכנולוגיה. לכך יתווספו אבטחת מידע ושימוש נכון בדטה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שרה בארי

    בחור מוכשר ביותר. חי באינטנסיביות. חרוץ מאד. הלוואי ובהמשך יעסוק בהוראה. מטפח וגאה בחיי אשתו וילדיו. אני לגמרי אוביקטיבית. המשך להצליח.

אירועים קרובים