איך הפכה וורדפרס למילה האחרונה בתחום קידום האתרים?

מדוע אנשי קידום אתרים בוחרים להשתמש דווקא בוורדפרס, שבמקורה נועדה בכלל לבניית בלוגים? מהם היתרונות במערכת זו וכיצד היא מועילה להם?

13/11/2018 10:55
פופולרית בקרב מקדמי אתרים. וורדפרס

תחום השיווק ברשת האינטרנט, ובמיוחד עולם המסחר והפרסום דרך פלטפורמה מרכזית של האתרים השונים, הולך ותופס תאוצה בכל רחבי העולם. יחד איתם עולה הצורך הטבעי בבעלי מקצוע חדשים ומיומנים, שיוכלו לענות על הצרכים והאתגרים האדירים והחדשניים של החברות המסחריות, שנלחמות מדי יום בתחרות עזה על תשומת הלב של הרבה מאוד מילוני משתמשים, שעתידים להיות לקוחותיהן. ללא ספק, התחום המהותי והבולט ביותר שהחל לנסוק במקביל לעליית הפופולריות של השיווק אונליין הוא עולם קידום האתרים.

קידום אתרים, בהיותו השיטה היעילה ביותר לבצע אופטימיזציה למנועי החיפוש על מנת לאפשר לאתרים של החברות המקודמות לעלות במעלה הדירוג של תוצאות החיפוש, הוא תחום שמתפתח ומתעדכן מפעם לפעם, על מנת לאפשר איכות מושלמת לפעילות האופטימיזציה. והנה, בשנים האחרונות נחשפה טכניקה חדשה וייחודית, שעשויה להשתלב בתחום הקידום ולשפר את היכולת לבצע אופטימיזציה לכל אתר. טכניקה זו קרויה וורדפרס – מערכת קוד פתוח לצורך בניית אתרים וניהולם. תוכנה זו פותחה בראשונה לצורך בניית בלוגים, ולאחר מכן התפתחה גם לתועלת בניית אתרים. היתרון שלה בתחום קידום האתרים הוא האפשרות לשנות את התכנית והתוכן מבלי להשפיע על המבנה של המערכת.

למה אנשי קידום אתרים עוברים בתקופה האחרונה להשתמש בוורדפרס?

מסתבר שאחוז גבוה מאוד מהאתרים ברחבי הגלובוס מקבלים את ההחלטה הזאת עוד בתהליך בניית האתר הראשונית. מדובר הן באתרים פרטיים, הן בבלוגים והן באתרי חדשות גדולים ומוכרים. כך, הפכה מערכת וורדפרס, לאט ובהדרגה, למערכת ניהול התוכן האטרקטיבית והמוכרת ביותר. מערכת זו היא למעשה תוכנת קוד בעלת תבניות רבות שבאמצעותן ניתן לבנות את האתר דווקא במבנה המועדף על הלקוח, ולכן היא הפכה להיות מותאמת ופופולרית במיוחד לצורך בניית האתר, אבל בהחלט גם לצורך קידומו.

וורדפרס - לא רק לבניית אתרים

וורדפרס – לא רק לבניית אתרים

עבודת קידום אתרים מבוססת במידה רבה על החלפת תכנים, שיפור דפים, משאבים, מוצרים וניהול תוכן באופן אטרקטיבי ומיטבי דווקא כדי לאפשר למנוע החיפוש לבצע את תהליך האופטימיזציה ברמה הגבוהה ביותר. וורדפרס היא מערכת ניהולית, שאופן הניהול של האתר דרכה ועיבודו הוא נוח, יעיל ונגיש. מערכת שעשויה לשמש מצד אחד בסיס לתבניות קוד מוגדרות ומאידך, ניתן לבצע בה, בקלות משמעותית, שדרוגים, שינויים והפקת תוספים. זוהי המערכת המיטבית ליצירת אתרים ברשת האינטרנט, ובפרט לניהול שינויים ולביצוע ניהול ואופטימיזציה, לצורך קידום אתרים עסקיים.

מהו הדבר הייחודי במערכת הוורדפרס, שעשוי לסייע לקידום האתרים?

חשוב להדגיש כי מערכת זו היא פתוחה ונגישה, ובכך היא מאפשרת לכל מי שמייצר באמצעותה אתר להיות למעשה "בעל הבית" ולנהל אותו. גם התחזוקה של המערכת היא קלה וזולה ובכלל, היא מגדילה את הסיכויים שאנשי תחום קידום אתרים אורגני רבים ישתמשו בה לתועלת עבודת האופטימיזציה. כמו כן, המערכת הזאת היא לא רק נוחה להפעלה, אלא גם ידידותית במיוחד לצורך הוספת מרכיבי תוכן ומשאבים (תוספים, Plug ins). חלק מהתוספים הם בחינם וחלקם בתשלום – ובכל מקרה, היכולת להשתמש בהם באופן נוח ויעיל מעלה את האטרקטיביות של המערכת.

בחברות קידום אתרים, צוותי עובדים רבים נוהגים להשתמש במערכת היעילה הזו – וורדפרס – על מנת לנהל את האתר, לשנות את התכנים על בסיס המבנה הקבוע שלו ולהיעזר בהוספת תוספים מגוונים. מובן שהיעילות של התוספים היא רבה ומשמעותית בתחום האופטימיזציה, כשהיא נעשית בגבול הטעם הטוב.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רונן

    וורדפרס היא המערכת הכי הכי נוחה למקדמים

אירועים קרובים