"ארגונים צריכים לראות מה המתחרים שלהם עושים בדיגיטל"

"ישנו פער משמעותי ברמת הניראות של השיווק הדיגיטלי של ארגונים. אנו רוצים להעצים את הארגונים ועושים זאת על ידי כך שאנו מספקים להם נתונים ותובנות על המתחרים שלהם", כך אמרו אמיר לשמן ואורן דור מ-BrandTotal

מימין לשמאל: אמיר לשמן מייסד שותף ומנהל טכנולוגיות ראשי, עומר רמות, מייסד שותף וארכיטקט ראשי, אורן דור CPO - Brandtotal. צילום: עזרא לוי.

"רוב הפוסטים הממומנים בפייסבוק הם פוסטים ממוקדים שנועדו לקהל ייעודי. ישנו פער משמעותי ברמת הניראות של השיווק הדיגיטלי של ארגונים. אנו רוצים להעצים את הארגונים ועושים זאת על ידי כך שאנו מספקים להם נתונים ותובנות על המתחרים שלהם", כך אמרו אמיר לשמן ואורן דור מ-BrandTotal.

לשמן ודור השתתפו בכנס Oracle Open World 2018 שנערך בשבוע שעבר במרכז הכנסים מוסקונה בסן פרנסיסקו. בכנס השתתפו 60,000 איש, שותפים עסקיים ובעיקר לקוחות – מתוכם כמאה ישראלים. השניים היו נציגי אחת מארבע חברות הזנק ישראליות אשר הרצו בכנס.

BrandTotal הוקמה בסוף שנת 2016 על ידי ארבעה: אלון לייבוביץ', המשמש כמנכ"ל חברת ההזנק, עומר רמות, ארכיטקט ראשי, לשמן, שעובד כמנהל הטכנולוגיות הראשי ודור, שהוא מנהל מוצר.

דור ולשמן הסבירו כי "אנו מספקים תמונת מצב עסקית-תחרותית על פעילות הארגונים המתחרים במרחב הדיגיטלי. אנו עוזרים לארגונים גדולים לראות מה התחרות שלהם על ידי בחינה של כלל הפעילות הדיגיטלית של הארגונים המתחרים במדיה החברתית ובאינטרנט בכלל. מדובר בפעילות שיווקית לסוגיה: מפרסום באינטרנט ועד פעילות בטוויטר ובפייסבוק".

"כדי שארגונים יוכלו להתחרות כיאות, הם צריכים ניראות לתחרות. כיום הרבה מהפרסום בדיגיטל הוא ממוקד, ספציפי. אנחנו חושפים את כל פעילות המתחרים, כולל פעילות ממוקדת לקהל יעד ספציפי – שאין כל דרך לראות אותה. אנו מספקים למנהלי מותגים נתונים תחרותיים ותובנות, על ידי חשיפה של פעילויות השיווק הדיגיטליות של המתחרים שלהם", אמרו.

 גייסה כשמונה מיליון דולרים

על לקוחות הסטארט-אפ הישראלי נמנות חברות ממגזרים שונים בארץ ובעולם ביניהן היי-טק, קמעונות ופיננסים. עד היום גייסה החברה כשמונה מיליון דולרים.

הפלטפורמה של BrandTotal, הסבירו לשמן ודור, "משתמשת במתודולוגיות מעולמות הסייבר, האלגוריתמיקה והבינה המלאכותית על מנת לפענח את אסטרטגיית השיווק של המתחרה ובדרך זו היא מעניקה ללקוחות הארגוניים שלנו יתרון. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים להבין מה קורה אצל המתחרים שלהם בזמן אמת, כך שהם יוכלו להגיב במהירות ולהתאים את אסטרטגיית השיווק שלהם בצורה מיטבית למצב השוק. אנו מספקים לארגונים מודיעין עסקי-תחרותי, בזמן אמת".

לדבריהם, "פלטפורמת המודיעין השיווקי שלנו, אשר הושקה ביוני 2017 היא פתרון ענן אשר רותם טכנולוגיות של בינה מלאכותית, אבטחת מידע, הגנת סייבר ומדע נתונים – לטובת זיקוק של תובנות עסקיות. אנו מאתרים תכנים פרסומיים בערוצים הדיגיטליים השונים, ומאגדים אותם במסגרת קמפיינים לניתוח. הפלטפורמה אף מזהה מגמות ושינויים בין מותגים מתחרים".

BrandTotal הצטרפה לפני שלושה חודשים לתוכנית הסטארט-אפים הגלובלית של אורקל בישראל. "הלכנו לתוכנית של אורקל. המאיץ נותן לנו גישה לענן של אורקל. אנשי אורקל נותנים לנו אפשרות לשיתופי פעולה על גבי הענן השיווקי שלהם. המערכות שלהם שעוסקות בשיווק מספקות לנו גישה ללקוחות שלהם, ארגונים גדולים – אותם אנו מחפשים כלקוחות. המאיץ תומך בנו, מספק לנו משאבים וייעוץ טכנולוגי. אנו משתמשים גם בענן של אורקל, המספק לנו יכולות עסקיות", סיכמו השניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים