סמארטפונים חדשים, צמיד כושר וגל גדות

הנמר לא שבע מהאירוע של וואווי בלונדון והגיע גם להשקה של המכשירים החדשים שלה בארץ ● הוא מצא שם סמארטפונים מתקדמים, שעון כושר וצמיד חדישים ו-וונדרוומן אחת - גם אם היא הייתה רק על המסך

28/10/2018 18:29
גל גדות, שנבחרה לקדם את מכשירי וואוויי בסרטון שצולם בעת ההשקה בלונדון,. צילום: פלי הנמר

לפני כשבוע וחצי נכחתי באירוע ההשקה של וואווי במרכז הכנסים הגדול ExCel שבלונדון, שם היא השיקה את הסמארטפונים החדשים של המותג שלה Mate – ה-20 וגרסת ה-Pro שלו. אלא שלמרות אירוע הענק, לא שבעתי מהחדשנות של החברה, ולכן שמתי היום (א') פעמיי למרכז האירועים LAGO בראשון לציון, לאירוע ההשקה של מכשירי ה-Mate החדשים בארץ.

לא ארחיב על הטכנולוגיה החדישה והביצועים המשופרים של המכשירים החדשים. אבל בקליפת אגוז, אציין שמדובר במכשירים עם עיצוב עתידני, מערכת מצלמות חכמה, אבטחה וזיהוי פנים מהדור החדש, זמן סוללה ארוך במיוחד, יכולות טעינה משופרות ובכלל – ביצועים מיטביים. אם אתם רוצים לקרוא יותר על סדרת ה-Mate החדשה, אתם מוזמנים לעשות זאת כאן.

מעטפת התכונות והביצועים של מכשירי וואוויי לעומת המתחרים - ה-iPhone וה-Galaxy. זאת, לפחות לפי דבריה היא. צילום: פלי הנמר

מעטפת התכונות והביצועים של מכשירי וואוויי לעומת המתחרים – ה-iPhone וה-Galaxy. זאת, לפחות לפי דבריה היא. צילום: פלי הנמר

יש לציין שלצד ה-Mate, וואווי השיקה הבוקר בארץ את השעון החכם Watch GT וצמיד הכושר Band 3 Pro. המוצרים הלבישים החדשים מעניקים למשתמשיהם דרכים חדשות לעקוב אחר פעילותם, ולקבל הדרכות והצעות כושר המבוססות על מחקרים מדעיים.

בניגוד לצמידי כושר אחרים בשוק, ה-Band 3 Pro תומך במגוון רחב של יכולות ניטור מקצועיות, בנוסף ליכולות ניטור שינה וקצב לב משופרות. הוא מצויד במערכת TruSeen 3.0, המנטרת בדיוק רב את קצב הלב לאורך היום. המערכת אף מנתחת Big Data לצורך הענקת שירותים והצעות מותאמים אישית, על מנת לשפר את איכות השינה.

ה-Huawei Band 3 Pro מגיע עם מסך מגע HD AMOLED בגודל 0.95 אינץ', הגדול מספיק כדי להציג את כל המידע הנחוץ. השליטה בצמיד קלה ואינטואיטיבית – המשתמשים יכולים לעבור בין מספר מצבים ואופציות על ידי החלקה ימינה או שמאלה או על ידי נקישה על המסך.

ה-Watch GT של וואווי. מקור: יח"צ

ה-Watch GT של וואווי. מקור: יח"צ

ה-Watch GT משתמש באלגוריתמי חסכון בחשמל המאפשרים לשעון לעבור בקלות בין מצב ביצועים מיטביים לבין מצב חסכון, בהתאם לפעילות המשתמש. בכך המערכת מאפשרת לשעון להשתמש במינימום סוללה. פונקציה זו מעניקה לשעון זמן פעולה של שבועיים בשימוש תדיר.

יצוין כי ה-Watch GT מגיע עם מסך AMOLED בגודל 1.39 אינץ', ברזולוציה 454×254, לתצוגה בהירה וחדה. הוא מעוטר בפלדת אלחלד ושוליים קרמיים, המעניקים עמידות לאורך שנים רבות. השעון מגיע עם שתי רצועות לבחירה: רצועת סיליקון בעלת שני צבעים ורצועה בשילוב עור וגומי למראה אלגנטי.

מצלמות הלייקה שב-Mate 20 מיצרות לווואווי את היתרונות בצילום בכל מצב - מפתיחה סופר רחבה, של 16 מ"מ, ועד לטלה זום של 270 מ"מ, דרך אופטיקה, היברידיות ודיגיטל. צילום: פלי הנמר

מצלמות הלייקה שב-Mate 20 מיצרות לווואווי את היתרונות בצילום בכל מצב – מפתיחה סופר רחבה, של 16 מ"מ, ועד לטלה זום של 270 מ"מ, דרך אופטיקה, היברידיות ודיגיטל. צילום: פלי הנמר

ועכשיו – למחירים: ה-Mate 20 יעלה 2,999 שקלים; ה-Mate 20 Pro – 3,999 שקלים; מחירושל ה-Watch GT יעמוד על 999 שקלים; וזה של ה-Band 3 Pro – על 499 שקלים. כל המכשירים זמינים למכירה החל ממחר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים