אמדוקס מפטרת עשרות עובדים ומעבירה אחרים תפקידים

כמה שבועות לאחר כניסתו של שוקי שפר לתפקיד המנכ"ל החלה החברה לשלוח זימונים לשימועים ● עם זאת, ההערכות הן שמצבת כוח האדם של אמדוקס לא תשתנה, כי היא מגייסת כל הזמן עובדים חדשים

אמדוקס

אמדוקס מפטרת בימים אלה עשרות עובדים, ואת אחרים היא מעבירה תפקידים. החברה זימנה בימים האחרונים את העובדים שעומדים בפני פיטורים לשימוע. המהלך מבוצע שבועות אחדים לאחר כניסתו לתפקיד של המנכ"ל החדש, שוקי שפר.

ההערכות הן כי על אף הפיטורים, מצבת כוח האדם של אמדוקס לא תשתנה, לפחות לא בהרבה, כי היא כל הזמן מגייסת עובדים חדשים.

בהודעה שהוציאה החברה בעקבות דיווחים שפורסמו אתמול (ד') בנושא נכתב כי הפעילות של החברה "מכתיבה ניוד בין חטיבות והתאמות בהקצאת כוח האדם לפעילויות השונות, בהתאם לצרכים העסקיים המשתנים של החברה. במקרים שכאלה אמדוקס נוקטת במאמצים נרחבים לאיתור משרות חלופיות לעובדים, ככל שניתן. כך גם במקרה המדובר".

אמדוקס היא אחת מחברות ההיי-טק הישראליות הוותיקות והגדולות. היא נוסדה ב-1982 ומספר העובדים שלה ברחבי העולם עומד על 23 אלף, מהם 4,500 בארץ. המטה של החברה מצוי ברעננה. במרץ האחרון היא הודיעה שתסגור את המרכז שלה בחיפה, אולם אז המהלך לא כלל פיטורי עובדים.

יש לציין שאמדוקס פועלת בשוק תחרותי מאוד, כאשר מדי פעם היא מבטלת משרות שאינן מתאימות עוד למציאות העסקית ומגייסת עובדים לפעילויות אחרות, שעונות לצרכי השוק.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מרום

    אם הכותב היה עושה מחקר עיתונאי בסיסי כמו לראיין אנשים הקשורים לחברה , היה מבין כמה הכתבה הזו סתמית. המצב באמדוקס קשה מאוד גם בגלל שוק התקשורת ההולך ומתכווץ וגם בגלל העדר חזון החברה להתאים את עצמה טכנולוגית למאה ה 21. השנה מאות ישראלים עזבו את החברה והגידול היחיד הינו בהודו. כשחברה לא מוכרת איך היא תצמח ?

אירועים קרובים