בא לבקר במאורת הנמר: אבירם סושרד, פיליפס אלקטרוניקס ישראל

17/10/2018 17:17
אבירם סושרד, מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל. צילום: פלי הנמר

לאחרונה אירחתי במאורת הנמר את אבירם סושרד, מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל, מובילה עולמית בתחום טכנולוגיות בריאות, המתמקדת בשיפור בריאותם של בני האדם על פני רצף הטיפול הרפואי, החל משמירה על אורח חיים בריא וטיפול מונע, ועד לאבחון, טיפול ופתרונות בריאות ביתיים.

ובכן, כן, לשאלתכם, סושרד הוא האח של… רק שבעוד שהאח הצעיר מבין השניים, ליאור, צמח והתפתח לכיוונים רוחניים ומנטליסטיים, כיוון את עצמו אבירם לאזורים פרקטיים ולקריירה הממוקדת בשיפור איכות החיים של בני אדם ואף להצלת חיים.

במהלך ביקורו, סושרד התייחס להשקעה של פיליפס בישראל כחלק מהפעילות הבינלאומית שלה: "זה כבר כמה שנים ישראל היא מעצמה בתחום הדימות ופיליפס מובילה באקו-סיסטם הזה. במידה רבה, פיליפס היא חברה ישראלית הנשענת על השורשים של אלסינט. כשאתה נכנס לחדר מיון בארץ, קרוב לוודאי שיסרוק אותך מכשיר CT של פיליפס".

דליה פלד ואבירם סושרד, מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל. צילום: פלי הנמר

דליה פלד ואבירם סושרד, מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל. צילום: פלי הנמר

ואם כבר אמרנו אלסינט, אז הינה עוד קוריוז משפחתי מעניין – סושרד האב צמח והתפתח מבחינה מקצועית בחטיבת ה-CT של אלסינט בשנות ה-70. כמו שאומרים, התפוח לא נופל רחוק מהעץ.

סושרד סיפר על השינוי שעברה פיליפס מחברה שעסקה בעיקר במוצרי צריכה, עם דגש על מסכי טלוויזיה ונורות, לחברת טכנולוגיות בריאות המתמחה בתחומי הדימות, אבחון, טיפולים מונחי תמונה, ניטור מטופלים ומידע רפואי, ובתחום פתרונות בריאות לצרכן הביתי, החל ממוצרי טיפוח, דרך מגוון פתרונות לבישול בריא ומכשירים נוספים המעודדים אורח חיים בריא.

עוד הוא הוסיף כי, "פיליפס נכנסה בשנים האחרונות לתחום מרתק של אשפוז ביתי וניטור מרחוק, כך שניתן יהיה לטפל בחולים כרוניים מרחוק ולשדר את הבדיקות אל הרופאים במרפאה ולהתאים טיפול לפי הצורך. ניטור מרחוק של מטופלים יאפשר לשחרר חולים אחרי ניתוח לביתם מהר יותר ובכך למנוע מהם חשיפה לזיהומים שנמצאים בבתי החולים, ויחד עם זאת, להשאיר אותם תחת השגחה מקצועית וניטור של צוות קליני באמצעות מכשור לביש שיעזור להם לקבל טיפול ראוי מרחוק".

בהמשך, שוחחנו על הצורך שנובע מהקושי בתהליך פענוח רפואי מדויק ואישי, ולשם כך פיליפס מפתחת פתרונות חדשניים ומובילה את תחום ה-AI. "בעוד שרדיולוג יכול לעשות כ-30 בדיקות אפקטיביות ביום, נוצר מצב שאין מספיק רופאים שיבצעו את ההערכות הנדרשות ולכן, התורים מתארכים והמטופלים נאלצים להמתין פרקי זמן ארוכים. המערכות החדשות המפותחות כיום לומדות את עצמן ותומכות במשתמשים על מנת לייעל תהליכים, כאשר המטרה היא לאפשר קדימות לבדיקות דחופות יותר ולהקל על הרופאים בתהליך הפענוח".

לדברי סושרד, השילוב בין ביו-אינפורמטיקה, רפואה ומחשבים הוא התחום המתפתח ביותר היום. הוא הוסיף עוד כי, "אם בעבר היית מסתכל על צלקות של מטופל והיית יכול לדעת, בסבירות גבוהה, איזה ניתוח הוא עבר, הטכנולוגיה היום מאפשרת לבצע ניתוחים לפרוסקופיים מורכבים רבים דרך מספר חתכים או חתך אחד בודד – ואפילו דרך הפתחים הטבעיים של הגוף – על מנת להקל על תהליך ההחלמה, להפחית איבוד דם וזיהומים נלווים. לתחום הדימות שפיליפס מובילה יש חשיבות עליונה בביצוע פעולות פולשניות רבות, כמו צנתורי לב ומוח".

במסגרת תפקידו בפיליפס, ומעבר לפעילות המסחרית בשוק המקומי, סושרד אחראי גם על פעילות המכירות לשווקים בינלאומיים, ביניהם סין, וזאת במסגרת הסכמים ממשלתיים או הסכמים עם משקיעים פרטיים. ס
ושרד סיים את הפגישה בהתייחסות לפיליפס כחברה רבגונית, חברה שמייצרת, מפתחת ומספקת תעסוקה למעל מ-1,000 עובדים בישראל ומפרנסת מעגל רחב הרבה יותר של ספקים ושותפים. "אני גאה להיות חלק מחברה כזאת. אין הרבה חברות כאלה בעולם".

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אדי (היצרן) של אבירם.

    גאווה למשפחת סושרד. אחד משלושת צלעות הגאווה - טלמור,אבירם,ליאור.

  2. ארנון

    מנהל מוכשר ונבון , מכיר אותו מעל 10 שנים. עשה דרך נהדרת ב J&J והתקדם לדרגת סמנכ״ל ומשם ולמנכל פיליפס. אין ספק שהחברה שלו זכתה באדם כריזמטי, נבון, איש עסקים ממולח, צנוע אך מעל לכל בן אדם.

  3. מיטל

    אבירם אני לא מכירה אותך אבל אתה שילוב מושלם של יופי חכמה וקריירה מלאה. חבל שלא רשום אם אתה נשוי או פנוי.

  4. שמוליק

    אבירם סושרד הוא אחד ממנהלי הדור החדש של מדינת ישראל,מקצוען שעובד בשקיפות וביעילות,ישר כוח.

אירועים קרובים