גלילות קפיטל פרטנרס גייסה 110 מיליון דולר להשקעה בסטארט-אפים

ההשקעות יבוצעו על ידי קרן שלישית, שתתמחה בהשקעות בסטארט-אפים בשלבי Seed ו-A בתחומי הבינה המלאכותית, הסייבר וה-Big Data

קובי סמבורסקי ואריק קלינשטיין, מקימי גלילות קפיטל פרטנרס. צילום: יח"צ

קרן הון-הסיכון גלילות קפיטל פרטנרס הודיעה היום (ב') כי פתחה קרן שלישית, שתתמחה בהשקעות בחברות תוכנה ישראליות בשלבים מוקדמים, וכי גייסה לצורך כך 110 מיליון דולר. הקרן החדשה תתמקד בסטארט-אפים בתחומי הבינה המלאכותית, הסייבר וה-Big Data.

גלילות קפיטל פרטנרס מתמקדת בהשקעה בסטארט-אפים בשלבי Seed ו-A. בנוסף להשקעה הכספית, היא מציעה ליזמים תמיכה, הדרכה וגישה ישירה לשחקנים בינלאומיים, על בסיס ניסיונם של העומדים בראשה ביחד עם צוות ייעודי. זאת, מתוך אמונה של אנשי הקרן שלפיה יש לתמוך ביזמים גם ובעיקר ברגעי משבר.

הקרן החלה את דרכה ב־2011, והיא הוקמה ומנוהלת בידי קובי סמבורסקי ואריק קלינשטיין, יוצאי יחידת המודיעין 8200, במטרה להשקיע בתחומי הסייבר והתוכנה הארגונית. בראש צוות המומחים שלה עומד דייב ג׳ונסון, בעברו סמנכ״ל הפיתוח העסקי ביבמ ובדל, ושותף בקרן בלקסטון. חברת המחקר פרקין דירגה בשנה שעברה את גלילות קפיטל פרטנרס כקרן הון-הסיכון עם הביצועים הטובים ביותר בעולם.

עד כה השקיעה הקרן ב-20 חברות, כאשר שש משמונה החברות הראשונות שבהן עשו אקזיט: Aorato נרכשה על ידי מיקרוסופט, Insightera עברה לידיים של מרקטו (כעת אדובי), לייט סייבר נקנתה על ידי פאלו אלטו, Porticor – על Intuit, בלייזמטר נרכשה על ידי CA ו-Solebit עברה לידיים של Mimecast.

"אנחנו מאוד מאמינים ביזמים הישראליים", אמר סמבורסקי. "יזמים ישראלים הוכיחו בשנים האחרונות שהם מובילים לא רק בטכנולוגיה, אלא גם בשיווק ובמכירות. אנחנו שמחים וגאים שכל 23 היזמים הראשונים שבהם השקענו בנו חברות מוצלחות והצליחו לייצר החזרים משמעותיים גם ברמה האישית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים