וואווי תכריז בשבוע הבא על מכשירי המייט 20

המדיה כולה מלאה בפרטים של המייט 20 החדשים שיוכרזו, ושהודלפו מוואווי עצמה ● בהכרזה הענקית, שבה ייחשפו עוד מוצרים, עומדים להשתתף מעל 1,000 מוזמנים והיא תיערך בבמרכז הכנסים אקסל בלונדון

ההזמנה להשקת מייט 20 של וואווי. צילום: יח"צ

וואווי עומדת למקד ללונדון בשבוע הבא, וליתר דיוק ב-16 באוקטובר, הרבה מאוד עיניים. החברה, בלבוש יצרנית הטלפונים שלה, עומדת להכריז באותו יום על אחד מהמכשירים שיותר מעוררי ציפיות השנה, Mate 20 Pro – מכשיר דגל חדש שיציע שני דברים עיקריים: מערך צילום המורכב משלוש מצלמות הבנויות בצורת ריבוע שווה צלעות, כשאת הרביע האחרון תופס המבזק, ואת ערכת השבבים Kirin 980, שהיא הראשונה שמגיעה לשוק, המבוססת על תהליך ייצור של 7 ננו-מטר ומבטיחה על פניה, וגם לאור בדיקות מודלפות, שיפור ביצועים מובחן.

אבל ה-Mate 20 Pro לא יהיה הטלפון היחיד במשפחת מייט 20 שיוצג. מבחינות רבות הוא יהיה דומה ל-Mate 20, וזה אומר המערכת על שבב וגם מבנה המצלמות מאחור. שני המכשירים גם אמורים להציע מסך באיכות תצוגה של 2K, אך במקרה של ה-Pro זה יהיה מסך בגודל 6.9 אינץ' לעומת 6.3 במכשיר ה-Mate 20. גם בעיצוב הקדמי יהיה הבדל – מגרעת קטנה ואלגנטית יחסית ב-Mate 20, גדולה מאוד וארוכה ב-Mate 20 Pro. אבל ההבדל המרכזי הוא כנראה שב-Pro חיישן טביעות האצבע יהיה מתחת למסך.

המצלמות במכשיר Mate20 Pro החדש שתשיק וואווי. צילום: יח"צ

המצלמות במכשיר Mate20 Pro החדש שתשיק וואווי. צילום: יח"צ

שני המכשירים יתמכו בהטענה אלחוטית בתקן Qi והחברה אמורה להציג מטען מתאים במהלך ההכרזה, וזה אמור לספק יכולת טעינה בעוצמה מרבית של 20 וואט. החברה גם תציג אוזניות אלחוטיות חדשניות, אותן ניתן יהיה להטעין, כשמניחים אותן בתוך המארז שלהן, מגב המכשירים החדשים.

שני המכשירים אמורים להיות מוצעים עם זיכרון עבודה של 6/8 גיגה-בייט ועם 128/256 גיגה-ביט זיכרון אחסון, כשכתוספת יוצא המכשיר הבכיר גם עם נפח אחסון של 512 גיגה-בייט.

וואווי הפתיעה אתמול כשצייצה בטוויטר על דגם נוסף שיוצג בשבוע הבא ושמו Mate 20X. את המכשיר הזה היא מכוונת אל שוק מכשירי הגיימירים שתופס תאוצה, והוא אמור להגיע עם סוללה גדולה, מערכת קירור מיוחדת, וגם מסך ענק במיוחד של לא פחות מ-7.21 אינץ'. מבחינת שאר פרטי התצורה הוא אמור להיות דומה ל-Mate 20.

בנוסף ייתכן שהחברה תציג טלפון רביעי בסדרה, בשם Mate 20 Porsche Design, שיציע עיצוב ייחודי ויוקרתי, וכנראה גם תג מחיר במיוחד. בנוסף יוזכר שהדגם הראשון בסדרה כבר הוכרז ב-IFA 2018, וזה היה Mate 20 Lite.

האם יהיו הפתעות ברגע האחרון? אתם תדעו זאת כי מערכת אנשים ומחשבים תדווח על ההשקה מלונדון בשבוע הבא.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים