משקפי מציאות מדומה עצמאיים של פייסבוק ואוקולוס – כבר באביב הקרוב

ענקית הרשתות החברתיות הודיעה בכנס Oculus Connect שהיא מתכוונת להשיק באביב 2019 את משקפי המציאות המדומה Oculus Quest האלחוטיים

משקפי מציאות מדומה. צילום אילוסטרציה: BigStock

פייסבוק הודיעה בכנס Oculus Connect שהיא מתכוונת להשיק באביב 2019 את משקפי המציאות המדומה Oculus Quest.

הערכה החדשה של אוקולוס, שנרכשה כזכור בידי פייסבוק, תהיה הניסיון הראשון של החברה להציע מערכת שאינה זקוקה לחיבור פיזי למחשב בכדי לפעול, וזה אומר שכוח המחשוב מרוכז כולל בערכה עצמה ושהוא יהיה מספיק חזק בכדי להציע תצוגת תלת-ממד חלקה ונקייה למשחקים.

משקפי המציאות המדומה החדשים יתחברו לרשת באופן אלחוטי להורדה והעלאה של תכנים, אך מעבר לכך יהיו למעשה עצמאיים לחלוטין, תוך שהם מספקים 'שש דרגות של חופש' – או במילים אחרות, פעולה חלקה במרחב.

הערכה תספק רזולוציה של 1,640×1,440 פיקסלים לכל עין, והדגם הבסיסי – שישווק כשהוא נושא תג מחיר של 399 דולרים – יגיע עם 64 גיגה-בייט זיכרון אחסון. הערכה גם תכיל רמקולים מובנים, שלפי החברה תוכננו מחדש.

יחד עם הערכה יקבלו הרוכשים שני בקרי שליטה בסגנון של Oculus Touch ובפייסבוק מבטיחים שעם ההשקה יהיו לפחות 50 כותרים שמוכנים לשימוש עם הערכה החדשה, כולל Vader Immortal, חוויה כמו-קולנועית שתאפשר להיכנס ליקום של מלחמת הכוכבים ולהשתתף בעלילה שגיבורה הוא דארת' ויידר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים