טינדר בהודו: נשים זוכות ביותר שליטה בקשרים דרך האפליקציה

אפליקציית ההיכרויות הכריזה על תכונה חדשה שמושקת בהודו ונקראת My Move - המהלך שלי - המעניקה לנשים את האפשרות למנוע מגברים להתחיל בשיחה עימן, גם אם נמצאו "מתאימים" אלו לאלו

טינדר - לא בפקיסטן. צילום אילוסטרציה: אסקיי לים, BigStock

טינדר השיקה תכונה חדשה בפלטפורמת ההיכרויות שלה, המכונה My Move – המהלך שלי – ומאפשרת לנשים להחליט אם הן מעוניינות לפתוח בשיחה עם גברים.

טינדר הודיעה אתמול (ג') שהיא הופכת כעת את התכונה לזמינה בכל רחבי הודו, תחילה למשתמשים באפליקציית iOS ובהמשך גם באנדרואיד. לפי הדיווחים, החברה בוחנת את התכונה המסוימת במדינות שונות כבר מזה כמה חודשים, ומתכוונת ככל הנראה להשיק אותה באופן גלובלי, אם תוכיח את עצמה בהודו.

אונס כל כ-13.5 דקות

הרפובליקה של הודו לא נבחרה באקראי כמקום לפיילוט הנרחב ככל הנראה – המדינה ידועה כמקום שבו נשים סופגות התנהגות מינית אלימה במיוחד מגברים. בסביבות 100 מקרים של תקיפה מינית מדווחים למשטרה ההודית בכל יום, כך על פי נתוני המשרד לרישום פשיעה לאומית. מהנתונים הללו עולה כי ב-2016 אירעו במדינה 39 אלף מקרי אונס – שיעור המצביע על אונס שמתרחש בכל כ-13.5 דקות.

כבדרך שגרה ועד כה מאפשרת טינדר לאנשים, גברים ונשים, המעוניינים להכיר בני או בנות זוג לפתוח בשיחה. עם הצגת האפשרות החדשה My Move האופציה להתחיל לשוחח עם מושא ההתאמה נותרת אך ורק בידי הנשים, אם אלו מעוניינות להשתמש בתכונה, ובכך היא מקנה להן שליטה רבה יותר על האינטראקציות שלהן עם אנשים באפליקציה.

המנהל הכללי של טינדר בהודו, טארו קאפור, הסביר ל-CNN כי מדובר במתן אפשרויות בחירה לנשים בעת שימוש באפליקציה. הוא כתב כי "על ידי מתן האפשרות הבלעדית למשתמשות שלנו לשלוח את ההודעה הראשונה, אם וכאשר הן רוצות, My Move מספק לנשים את האוטונומיה לבחור כיצד להתמודד עם הההתאמות שלהן ומעצים אותן לשלוט בחוויות שלהן. אנו מאמינים שהבחירה האמיתית היא לאפשר לנשים להיות מי שהן ולהעצים את בחירתן לעצב את זהותן וחוויותיהן".

אגב, יצוין כי האפליקציה המתחרה של טינדר, במבל – שהוקמה על ידי מייסדים לשעבר של טינדר, ושבין השתיים ניטש מאבק משפטי על גניבת סודות מסחריים – כבר עובדת כך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים