שוב? דיווח ראשון על Note 9 שעלה באש

סוכנת נדל"ן מניו-יורק טוענת בתביעה שהגישה נגד סמסונג שהמכשיר שלה התפוצץ ודורשת הפסקה מידית של מכירתו ● בחברה הדרום קוריאנית עוד זוכרים את סיוט ההתפוצצויות של ה-Note 7

מכשיר פיצוץ. אילוסטרציה: BigStock

תביעה שהוגשה בבית המשפט בקווינס שבניו-יורק חושפת מקרה התפוצצות של Galaxy Note 9. התובעת, סוכנת הנדל"ן דיאן צ'אנג, טוענת בתביעתה כי המכשיר התפוצץ ועלה באש במפתיע, בעת שהיה בתוך התיק שלה.

על פי התביעה, צ'אנג הייתה בתוך מעלית של בניין קצת אחרי חצות ב-3 בספטמבר וחשה שה-Note 9 החדש שלה "התחמם בצורה קיצונית". היא הפסיקה להשתמש בו והכניסה אותו לתיקה. לפתע, מפורט בכתב התביעה, "נשמעו קולות של לחישה וצפצוף, והיא הבחינה בעשן סמיך העולה מהתיק שלה".

התביעה ממשיכה ומפרטת את השתלשלות האירוע: צ'אנג הניחה את תיקה על רצפת המעלית וניסתה לרוקן אותו, תוך שאצבעותיה נצרבות כשהיא מנסה למשוך את המכשיר הנשרף מתוך התיק. בהיותה לכודה לבדה בתוך המעלית, היא נתקפה בהלה גדולה, השליכה את המכשיר על הרצפה וניסתה ללחוץ על כפתורי החירום של המעלית, שאפילו היה קשה לראותם בשל העשן הסמיך שעלה ממנו.

כשהגיעה ללובי, היא בעטה את ה-Note 9 הלוהט שלה החוצה מהמעלית. המכשיר המשיך לעלות באש, עד שאדם שהיה שם כיסה אותו בבד והשליך אותו לתוך דלי מים.

המכשיר השרוף הותיר אותה במצב שבו לא הייתה יכולה להתקשר ואף הרס את כל תכולת התיק שלה, היא טוענת, ומציינת בתביעה שהחוויה הייתה טראומטית.

הדרישה: לעצור מידית את המכירה של ה-Note 9

"סמסונג הייתה אמורה לדעת שהמכשיר פגום", טוענת צ'אנג, שתובעת פיצוי לא מוגדר ודורשת צו לעצירה מידית של מכירת מכשירי ה-Galaxy Note 9.

מקרה זה הוא הדיווח הראשון על Note 9 שעולה באש, אבל התובעת כמובן הזכירה בתביעתה את אסון ה-Note 7 של היצרנית הדרום קוריאנית ב-2016, שנמצאו בו פגמים וייצורו הופסק, לאחר שהחברה אספה והשמידה 2.5 מיליון מכשירים ממנו שנמכרו.

מכשיר ה-Note 9, שהושק רק באחרונה ונמכר תמורת כ-1,000 דולר, היה אמור להיות מוגן מפני מקרים כאלה, לפחות לפי דברי בכירי החברה לפני השקתו. "הסוללה של ה-Note 9 בטוחה יותר מתמיד. המשתמשים אינם צריכים לדאוג עוד בנושא הסוללה", אמר אחד מהם, קו דונג-ג'ין, בטרם ההשקה. לאחר מקרה ה-Note 7 סמסונג אף פרסמה לא אחת שהיא נוקטת צעדים רבים כדי לבדוק את בטיחות הסוללות במכשיריה.

סמסונג לא הגיבה לתביעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים