יעקב בן אדיבה, מנכ"ל אקסנצ'ר ישראל – פורש

בן אדיבה פורש אחרי 28 שנים באקסנצ'ר, מהן תשע בתפקיד המנכ"ל בישראל ● מחליפו הוא שמעון אלקבץ, מנהל מגזר מוצרים בחברה

יעקב בן אדיבה, המנכ"ל הפורש של אקסנצ'ר ישראל. צילום: יח"צ

יעקב בן אדיבה, מנכ"ל אקסנצ'ר (Accenture) ישראל, פורש מתפקידו לאחר שכיהן בו במשך תשע שנים. זאת, משום שלדבריו הוא "חש שזה הזמן עבורו מבחינה אישית להתקדם הלאה". את בן אדיבה יחליף שמעון אלקבץ, שמכהן כיום כאחראי על מגזר המוצרים בחברה.

בן אדיבה עובד באקסנצ'ר כמעט שלושה עשורים – הוא הצטרף אליה ב-1990, ולתפקידו כמנכ"ל מונה ב-2009. לצד תפקידו כמנכ"ל בישראל, הוא המשיך למלא תפקידים גלובליים בחברה – כמנהל האבטחה האזורי של ישראל, ספרד ופורטוגל, וקודם לכן כמנהל פיתוח עסקי באזור EALA במגזרי הטלקום וההיי-טק. בן אדיבה מונה לתפקידו לאחר שחזר לארץ משהות בת 20 שנים בחו"ל שבמהלכה שימש במגוון תפקידים באקסנצ'ר העולמית, ביניהם אחראי על פעילותה בברזיל ומנהל הפיתוח באירופה ובאפריקה.

אקסנצ'ר היא מחברות הייעוץ הגדולות בעולם, ופועלת ב-56 מדינות וב-200 ערים. החברה החלה את דרכה כחטיבת הייעוץ והטכנולוגיה במשרד ארתור אנדרסן, ובשלב מאוחר יותר פוצלו שתי יחידות המשרד לאנדרסן ולאנדרסן ייעוץ. בעקבות חילוקי דעות בתוך החברה, הוחלט ב-1998 לשנות את שם חברת הייעוץ לאקסנצ'ר.

ב-2001 פתחה אקסנצ'ר שלוחה בישראל ומאז היא פעילה בשוק הארגוני המקומי, עם דגש על התחום הפיננסי, לצד פרויקטי ייעוץ אינטגרציה בתחומי הדיגיטל, הענן ומנועי צמיחה אחרים. בחברה מציינים כי היקף ההשקעה שלה בישראל מגיע ל-40 מיליון דולר. לפני שנתיים היא רכשה את מגלן הישראלית והקימה בארץ מרכז מו"פ לסייבר ולאבטחה. החברה אף משקיעה באופן שוטף בסטארט-אפים..

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אנונימי

    אבדון גדול וגאווה גדולה לחברה.

אירועים קרובים