חברות היי-טק יציגו לאיחוד האירופי את הפן האחר של ירושלים

החברות הירושלמיות ישתתפו ב-Jerusalem Day - כנס מיוחד בבריסל, שייערך במתחם של משרדי האיחוד האירופי ● המטרה היא להראות צדדים אחרים ונאים במיוחד של הבירה

שרית גולדשטיין, סמנכ"לית תכנון ותקציב במשרד הממשלתי לענייני ירושלים ומורשת. צילום: יח"צ

ארבע חברות היי-טק מירושלים משתתפות בכנס מיוחד בבריסל, במתחם של משרדי האיחוד האירופי, שנקרא Jerusalem Day. הכנס נפתח היום (ד') ויינעל מחר, והוא פרי יוזמה משותפת של המשרד לענייני ירושלים ומורשת, הרשות לפיתוח ירושלים של עיריית ירושלים, ארגון רבני הקהילות היהודיות, וגורמים באיחוד האירופי, שמכירים במובילות הטכנולוגית של ישראל כאומת הסטארט-אפים.

מדובר בכנס הסברה, ומטרתו להציג את הפנים האחרות של ירושלים, שמוזכרת בכלי התקשורת בעולם בעיקר בהקשרים פוליטיים, ביטחוניים.

קהל היעד שמוזמן לכנס הוא בעיקר חברי פרלמנט מהאיחוד האירופי, סטודנטים, אנשי תקשורת, נציגים של ארגון רבני אירופה ומקבלי החלטות בדרגים שונים. מישראל תצא משלחת בת 25 איש, שבראשה תעמוד שרית גולדשטיין, סמנכ"לית תכנון ותקציב במשרד הממשלתי לענייני ירושלים ומורשת.

"הכנס, הנערך זו השנה השנייה ברציפות, נועד להציג בפני המשתתפים את הפנים היפות של ירושלים, שתחום ההיי-טק הוא אחד הדברים המאפיינים אותה", אומרת גולדשטיין בשיחה עם אנשים ומחשבים. "חשבנו שיהיה הכי נכון להציג את הפן של ההיי-טק על ידי הזמנת נציגים של חברות בולטות שפועלות במתחמי ההיי-טק של הבירה, כדי שיסבירו ויציגו את הפעילות שלהן", הוסיפה.

"אנו רואים בכך עוד מהלך לשינוי התדמית של ירושלים ושל ישראל, כחלק מהמאמץ הכולל של הבניית מציאות אחרת שכוללת את ההיי-טק, את היתרונות הנוספים של העיר, מבחינה ארכיאולוגית, מורשת וכמובן גם תיירות".

החברות שמשתתפות בכנס: Lighttricks, המפתחת אפליקציות לתחום המובייל; אורקם, שפיתחה פתרונות שנועדו להקל על ליקויי ראייה; Degrees, המפתחת פתרונות לבקרים המחוברים לאינטנרט; ו-iOt Keepers , שיש לה אפליקציה שנועדה להגביר את ביטחון הילדים הגולשים בטלפון או ברשת. כמו כן תציג חברה נוספת מתחום המזון שנקראת שוקולד פנדה – חברה שמייצרת שוקולד טבעוני, על בסיס טכנולוגיות חדשניות.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דנה כהן

    איזה יופי, כל הכבוד לאורקם! עלו והצליחו!

  2. ברקת

    גאים בנכד שלנו, דניאל ברקת, מפתח ומייצר שוקולד פנדה

אירועים קרובים