איטון מקימה סניף בישראל ומגייסת עשרות עובדים

ענקית ניהול האנרגיה הגלובלית מקימה מרכזי מכירה, שיווק והפצה ברעננה ובאשדוד ● מצפה להכפיל מכירותיה בישראל בשלוש השנים הקרובות

איתי צפרוני, מנכ''ל איטון ישראל צילום: ניב קנטור
איטון (Eaton), חברת ניהול אנרגיה גלובלית, הודיעה אתמול (ג') על הקמת הסניף הישראלי של החברה, אשר יפעל בשני אתרים – מרכז מכירות, שיווק ותמיכה ברעננה ומרכז לוגיסטיקה והפצה באשדוד. איתי צפרוני, מנכ"ל איטון ישראל, אמר כי הסניף הישראלי כבר מונה 20 עובדים וכי החל תהליך גיוסם של עשרות עובדים נוספים – תהליך שצפוי להימשך עד סוף השנה.

"נמשיך לגדול בישראל"

איטון נוסדה בשנת 1911 והיא אחת מהחברות הגדולות בעולם התעשייתי. החברה מונה יותר מ-96 אלף עובדים הפועלים ב-175 מדינות. מחזור המכירות שלה בשנת 2017 עמד על 20.4 מיליארד דולר. החברה פועלת בשתי זרועות – האחת התעשייתית, מתמקדת במערכות הידראוליות, עולם התעופה והחלל ועולם התחבורה וכלי הרכב, והשנייה הפועלת בעולם החשמל, מספקת מיתוג ואוטומציה למערכות תעשייה, תאורה, ציוד תשתיות IT, דטה סנטרים ועוד. עד כה, אמר צפרוני, המוצרים והשירותים של איטון היו זמינים לאלפי לקוחותיה בישראל באמצעות מערך של כעשרה מפיצים. "כעת, בעקבות החלטת החברה העולמית להקים בארץ פעילות עסקית ישירה, חלק ניכר מהיצע המוצרים והשירותים, כמו גם התמיכה המקצועית, יסופקו ללקוחות, לשותפים ולמפיצים ישירות על ידי עובדי החברה", ציין. לדבריו, "המוצרים והשירותים שיוצעו הם בתחומים של אספקת חשמל, אחסון אנרגיה, פתרונות לתעשייה חכמה ומרכזי נתונים וכן פתרונות בטיחות והצלת חיים כגון ניטור אש ועשן ומערכות תאורת חירום מרכזיות ודינמיות". צפרוני אמר כי "הקמת אופרציה מקומית תענה לדרישות השוק. נמשיך לגדול בישראל גם בנתח השוק וגם בהיקף ההשקעות שנבצע פה. נסייע לעסקים ולמשקי בית להפחית את צריכת האנרגיה ואת עלויות התפעול באופן בטוח ואמין על מנת לשפר את איכות החיים ואיכות הסביבה". הוא הוסיף כי "החברה מצפה להכפיל מכירותיה בישראל בשלוש השנים הקרובות".
סיריל בריסון סגן נשיא איטון_צילום ניב קנטור

סיריל בריסון, סגן נשיא איטון לשיווק ב-EMEA. צילום: ניב קנטור

"המקום הנכון עבורנו להשקעה אסטרטגית"

סיריל בריסון, סגן נשיא לשיווק באזורי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברה, הוסיף: "החלטנו להשקיע בהרחבת נוכחותנו בישראל לאחר חמש שנות פעילות בשוק המקומי. הבנו שכדי להמשיך לצמוח ולהגדיל את נתח השוק שלנו כאן יש צורך בהרחבת היצע המוצרים והשירותים הזמינים בשוק המקומי. במקביל, אנו מרחיבים את מערך המומחים שלנו אשר ייתנו מענה מקצועי באופן ישיר ללקוחות". עוד הוא הוסיף כי "ישראל, כמוקד חדשנות גלובלי, ידועה כמאמצת מוקדמת של טכנולוגיות מתקדמות והיא המקום הנכון עבורנו להשקעה אסטרטגית". בריסון ציין כי "החברה העולמית הקימה לפני כחודשיים חטיבת פתרונות לכלי רכב חשמליים. המדובר בשוק הצפוי לצמוח במהירות ולעמוד על 30 מיליארד דולר בשנת 2030. נחתור לאחוז בעשירית מנתח השוק".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים