"קריטי לבדוק יישומים ע"י משתמשים אמיתיים, ולא רק בתנאי מעבדה"

"אם אתה רוצה להיות שחקן גלובלי - אתה חייב להיות בישראל", כך אמר כריס מלון, סמנכ"ל הכספים של אפלאוז

כריס מלון, סמנכ"ל הכספים של אפלאוז. צילום: יח"צ

"בעידן הדיגיטל, חשוב ואף קריטי לבדוק תוכנות, אתרים ואפליקציות – על ידי משתמשים אמיתיים, בסביבות עבודה אמיתיות ולא בבדיקות מעבדה בלבד", כך אמר כריס מלון, סמנכ"ל הכספים של אפלאוז (Applause).

מלון ביקר בישראל לרגל השקת המשרדים החדשים של החברה בהרצליה פיתוח. לדבריו, "כשחברה מפתחת אפליקציה, היא חייבת לוודא, באמצעות בודקים אמיתיים איך האפליקציה מתפקדת: במערכות הפעלה שונות, במכשירים שונים, ברשתות ובשפות שונות".

האתגר המרכזי כיום, ציין מלון, "הוא לשחרר מוצרים לשוק במהירות ולוודא שחוויית המשתמש ברמה גבוהה ובלא תקלות. במקביל, דרישות המשתמשים כיום הן למהירות וביצועים. אנו עונים לאתגר זה באמצעות בדיקת חוויית משתמש על ידי המשתמשים האמיתיים. אנו פחות ממוקדים בבדיקת הקוד, אלא בבדיקת החוויה עצמה, של הלקוח הסופי".

אפלאוז מתמחה בבדיקות איכות ובדיקת חווית משתמש באמצעות Crowd Testing. היא מספקת ללקוחותיה שירותי בדיקה בזמן אמת, באמצעות קהילת בודקים ברחבי העולם. החברה הוקמה ב-2007 על ידי היזמים דורון ראובני, המשמש כמנכ"ל ורועי סולומון. ב-2017 נמכרה החברה לקרן ההשקעות האמריקנית ויסטה.

בישראל פועל סניף מכירות של החברה, בראשו עומד מארק גרנות. בין לקוחות החברה בעולם: Booking.com‬‏, Citibank, מיקרוסופט (Microsoft), גוגל (Google), CNN ,HBO – ובארץ – אל על וישראכרט.

300 אלף בודקים ב-200 מדינות

לדברי מלון, "לאף ארגון אין את היכולת, הגמישות והסקלביליות לבצע מגוון בדיקות בהיקף נרחב, ובמהירות – באמצעות הצוות הפנימי בלבד, או באמצעות בדיקות אוטומטיות. אנו מספקים לחברות את המהירות, הגמישות והשירות בזמן אמת, באמצעות 300 אלף בודקים ב-200 מדינות – המחזיקים 2.5 מיליון מכשירים מחוברים. אם במחלקת QA פנימית בדיקות אורכות לפחות כמה ימים – אצלנו התוצאות מתקבלות באותו היום. כש-Time to Market כה חשוב, החיסכון בזמן הוא משמעותי".

לדבריו, "כמעט תמיד אנו תוספת למחלקה הפנימית, לא מחליפים אותם – אלא מוסיפים ערך. אנו מסייעים לצוות ה-QA עם מהירות ויכולת להרחיב את היקף הבדיקות שהם יכולים לבצע. כשמנהל QA עובר לארגון אחר, פעמים רבות הוא מביא את אפלאוז יחד איתו. ארגונים מתחילים להבין את הערך שלנו וזו הסיבה לגידול החד שחווינו בשנתיים האחרונות".

מלון הוסיף כי "אנו עובדים מול פונקציות מגוונות בארגון: בעלי העסקים, סמנכ"לי השיווק, המוצרים, המנמ"ר, ה-CTO או המנכ"ל – כל מי שאחראי או קשור לחלק הטכני של האפליקציה ולחוויית המשתמש".

אפלאוז, אמר מלון, "פיתחה פלטפורמה המרכזת את התובנות והידע הנצבר מביצוע בדיקות. כך, באמצעות Big Data, אנו יכולים לייעץ ללקוחותינו מה ואיך כדאי לבדוק. אנו עובדים על שילוב יכולות בינה מלאכותית, חיזוי אנליטי ולמידת מכונה בפלטפורמה – שישפרו עוד יותר את הפתרון".

"נגדיל את הנוכחות בישראל"

"השוק הישראלי הוא אחד החשובים לאפלאוז", ציין מלון, "אם אתה רוצה להיות שחקן גלובלי – אתה חייב להיות בישראל. חברות הטכנולוגיה הגדולות נמצאות בישראל ומפתחות יישומים רבים לשימוש גלובלי. אנו עובדים עם חברות פורצ'ן (Fortune) 500 רבות. נרחיב פעילותנו בישראל בארגונים הגדולים, שרובם מתמודדים כיום עם יצירת חוויית הדיגיטל הטובה ביותר, ומבינים את הערך שלנו.

בשנה האחרונה הכפלנו את היקף הפעילות שלנו בישראל. אנו מעריכים מאוד את הכישרונות בישראל ומחזיקים כיום צוות מהנדסים קטן. נגדיל את הנוכחות בישראל גם בתחום הפיתוח, בנוסף להגדלת סניף המכירות".

"אנו כיום הגוף המוביל בעולם בתחום ה-Crowd Testing", סיכם מלון. "גרטנר (Gartner) דירגה אותנו כמובילי התחום. נגדיל משמעותית את הפריסה והפעילות שלנו. היעד שלנו בשנה הקרובה הוא השגת גידול משמעותי בארצות הברית, אירופה וישראל, בתחומי בדיקות פונקציונליות, בדיקות שימושיות ובדיקות אוטומטיות. נסייע ביצירת חוויית OmniChannel – לבדוק את חוויית הלקוח בכל ערוץ בו הוא נמצא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים