שיאומי הכריזה על מכשיר חדש לשוק המשחקים – Black Shark

בשורות מרות לרייזר, אשר עד כה טלפון המשחקים שלה נהנה מבלעדיות מזהירה ● אך הבשורות הרעות יותר לשתי החברות - הוא ששתיים נוספות בדרך להיכנס לשוק המדליק הזה

Black Shark של שיאומי. צילום: יח"צ

עד השבוע, טלפון המשחקים של רייזר (Razer) נהנה מבלעדיות מזהירה. אבל החל מהשבוע הוא כבר לא לבד. שיאומי (Xiaomi) הכריזה על Black Shark, מכשיר ייעודי משלה שמעבר לעוצמה מציע גם עיצוב מיוחד כראוי למכשיר שמיועד לשוק המשחקים. המכשיר נושא את השם של חברת משחקים באותו שם, בה שיאומי מושקעת, שהייתה משולבת בפיתוח של המכשיר.

הגב של המכשיר משלב סיליקון שמונע החלקה של המכשיר מהיד גם בעת הזעה, והוא מעוצב כך שהוא יהיה נוח להחזקה – במיוחד לרוחב, במקום לאורך בשימושים טלפוניים רגילים. בשני הקצוות יש רמקולים עוצמתיים במיוחד, ובחלק האחורי בתוך המכשיר יש מערכת קירור נוזלית לפיזור חום, כדי לאפשר למערכת לתפקד ביציבות גם לאורך זמן.

מבחינה טכנית המכשיר מגיע עם מסך 6 אינץ' ברזולוציית +FHD והמערכת על שבב, Snapdragon 845 מלווה בשבב גרפי נוסף שמאפשר רמות צבע ורענון גבוהות יותר. המכשיר מגיע עם 61/64 או 81/28 ג'יגה-בייט זיכרון במחיר של 480 ו-560 דולר בהתאמה. שיאומי הציגה בנוסף אביזר שמתחבר בחלק התחתון ומוסיף בקרות כמו של בקר משחק.

במהלך יום העצמאות תציג גם נוביה (Nubia) מכשיר משחקים משלה שנקרא Red Devil. התצורה הטכנית תהיה מאוד דומה לזו של המכשיר של שיאומי, אבל במקרה שלה יהיו חריצים בגב כדי לאפשר הזרמת אוויר חם החוצה ממערכת הקירור מבוססת המאווררים ששילבה החברה במכשיר.

חברה נוספת ששוקלת להיכנס לתחום היא אסוס (Asus) שידועה בזכות מותג המשחקים שלה Republic of Gamers בתחום ה-PC, ומתכוונת כנראה למשוך אותו גם לטלפונים. מנכ"ל החברה אישר בראיון שהחברה נמצאת בשלבי פיתוח של טלפון משחקים, אך לא סיפק מעבר לכך פרטים משמעותיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים