מחקר: שדרוג התשתית הטכנולוגית בארגון – תשיג חדשנות ויתרון עסקי

המחקר שנערך בהזמנת דל טכנולוגיות ואינטל, מעיד כי שינוי מערך ה-IT של ארגונים יכול להוביל לשורה של יתרונות במישור העסקי, כמו גם לחדשנות וצמיחה של הארגון

צעד קדימה. אילוסטרציה: digitalista/BigStock

מחקר שערכה ESG (ר"ת Enterprise Strategy Group) בהזמנת דל טכנולוגיות (Dell Technologies) ואינטל (Intel) מעיד, כי שינוי מערך ה-IT של ארגונים יכול להוביל לשורה של יתרונות במישור העסקי, כמו גם לחדשנות וצמיחה של הארגון.

המחקר, שנערך בקרב 4,000 מנהלים ומקבלי החלטות מכל העולם, עוקב אחר התקדמות טרנספורמציית ה-IT ונועד לספק תובנות לגבי מצבם של עסקים בכל הקשור להתחדשות מערך המחשוב, היתרונות העסקיים להתחדשות זו והתפקיד המשמעותי שיש לטכנולוגיה בהתחדשות זו.

מהמחקר עולה, כי 81% (עלייה של 10% יחסית לשנה שעברה) מהמשיבים מסכימים, כי אם לא יאמצו את טרנספורמציית ה-IT, ארגונם כבר לא יהיה שחקן משמעותי בשוק הרלוונטי. בנוסף, בארגונים שכבר ביצעו שינוי, באשר הוא, למערך ה-IT שלהם יש סיכוי גדול פי 22 ליתרון תחרותי בשוק כאשר הם משיקים מוצר או שירות חדש, סיכוי גדול פי 2.5 לעמדה מובילה מול מתחרים בשנים הקרובות, סיכוי גדול פי 18 לקבל החלטות טובות ומהירות יותר מן המתחרים, המתבססות על מסדי מידע וגם סיכוי גדול פי שניים לעמוד ביעדי הרווח השונים.

ממצאי המחקר מראים גם, כי ארגונים מתקדמים בתהליך השינוי, ו-"בוגרים" יותר, ובאופן כללי מאמינים כי הטרנספורמציה היא צורך אסטרטגי: 96% מהנשאלים טענו כי הם החלו, בשלבים שונים, את התהליך – הן בשלב התכנון, בתחילת הביצוע או בשיאו, ו-84% מהנשאלים אשר באמתחתם פרויקטים מוטי דיגיטל טענו, כי ארגונם נמצא בעמדה חזקה, או חזקה מאוד, להתחרות ולהצליח בשוק.

להניע חדשנות ללא החשש משיבושים בהתנהלות

ממצאי המחקר מעידים על החשיבות שיש ליישום טכנולוגיות ותהליכים חדשים, שלא היו בעבר, ולרכישת מיומנויות מתאימות, בייחוד לאור העובדה שהנוף העסקי של היום רווי שיבושים, אשר ברובם מונעים על ידי טכנולוגיה בדרכים שונות וחדשות. צעד ראשון וחיוני בתהליך זה, הוא שינוי מערך המחשוב, אשר יאפשר לעסק להשיק את מוצריו אל השוק במהרה, אולם במקביל יישאר תחרותי וישמור על חדשנות מתמשכת.

"המידע הוא היתרון התחרותי החדש, והוא נמצא בכל חלקי המערכת – מרכזי הנתונים, הענן ומכשירי הקצה. ארגונים מבינים כי עליהם לעבוד במהירות בכדי להפוך את המידע למודיעין עסקי, כזה המחייב תשתית IT מקצה לקצה היכולה לנהל אותו, לנתח אותו, לאחסן אותו ולהגן עליו", כך לדברי ג'ף קלארק, סגן יו"ר מוצרים ותפעול בדל טכנולוגיות.

לדבריו, "אנו שואפים לתוצאות עסקיות טובות יותר עבור הלקוחות שלנו. לספק להם את היכולת להפוך את האסטרטגיה שלהם למציאות. להניע חדשנות ללא החשש משיבושים בהתנהלות".

בסוף החודש יתקיים בלאס וגאס כנס Dell Technologies World, ובמהלכו ידונו מומחים מהחברה בתוצאות שלעיל וימחישו כיצד טרנספורמציית ה-IT יוצרת יתרון דיגיטלי, המסייע לעסקים להעניק ערך רב יותר ללקוחותיהם וכיצד היתרון מספק להם את היכולת להיות תחרותיים יותר בשווקים שלהם.

כנס דל טכנולוגיות בישראל, יתקיים ב-18 ביוני בביתן 2 במרכז הירידים בתל אביב. ההרשמה תיפתח בקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים