שיאומי השיקה את מכשיר הדגל החדש שלה – Mi Mix 2S

המכשיר החדש הינו גרסה משודרגת של ה-Mi Mix 2 שהושק לפני שנה, ומציג בעיקר שיפורים במצלמה ובחומרה

שיאומי

אתמול (ג') השיקה בשנגחאי היצרנית הסינית שיאומי (Xiaomi), הממוקמת במקום החמישי בין יצרניות הסלולר בעולם, ובמקום הרביעי בסין, את מכשיר הדגל החדש שלה, Mi Mix 2S, שהוא גרסה משודרגת של ה- Mi Mix 2 שהושק לפני שנה, ומציג בעיקר שיפורים במצלמה ובחומרה.

המכשיר החדש נושא מצלמת סלפי קדמית בת 5 מגה-פיקסל, ומצלמה אחורית דואלית בת 12 מגה-פיקסל, עם מערך עדשות טלה-פוטו וזווית רחבה, המבוסס AI.

המצלמות מכילות חיישן של סוני, שמאפשר איכות משופרת של צילום בתנאי אור חלשים, ובמצלמה השנייה חיישן של סמסונג (Samsung). בזכות יכולות ה-AI, מצלמות המכשיר יכול לצלם חמש תמונות ולשלב ביניהן לתמונה אחת טובה כדי להפחית את הרעשים בתאורה חלשה.

בעיצובו החיצוני הוא נראה כמו קודמו ,עם מסך כמעט מלא בגודל 5.99 אינץ' + Full HD, ובשונה מן המגמה החדשה, המחקה את מכשירי אפל (Apple) – אין לו מגרעת קדמית (Notch).

כולם קוראים סינית?

תכונה נוספת מעניינת של המכשיר היא יכולות OCR (ר"ת Optical Character Recognition), שמאפשרת לו לזהות אותיות בסינית ולתרגמן אנגלית, אך כרגע לא ידוע אם תוכנה זו זמינה בדגמים הגלובליים.

לבד ממערך המצלמות החדש, המכשיר מגיע עם מעבד Snapdragon 845 החדש של קוואלקום (Qualcomm), ועם אפשרות לסים כפול. תכונה חדשה נוספת היא טעינה אלחוטית בתקן Qi, וזאת במקביל לתמיכה בטעינה מהירה באמצעות מחבר ה-USB Type, וסוללה בנפח של 3,400 מילי-אמפר לשעה.

המכשיר יושק בשלוש תצורות: 64 ג'יגה-בייט או 128 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, עם 6 ג'יגה-בייט זיכרון RAM, וגרסה חזקה יותר עם 256 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון ו-8 ג'יגה-בייט זיכרון RAM, במחירים שבין 530 דולר ל-640 דולר לגרסה החזקה.

שיאומי גם ציינה, כי המכשיר החזק תומך בכל ערוצי ה-LTE בעולם, בעוד הדגמים האחרים יתמכו ברשתות בארצות הברית, בבריטניה ובאוסטרליה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים