אוקיטל משיקה מכשיר ש-"ייחודו" הוא העתקת העיצוב ממכשירים קיימים

ה-U18, ככל הנראה לא ייזכר בזכות 180 הדולר שהם עלותו, אלא בעיקר כי מצידו האחד הוא חיקוי מושלם ל-iPhone X של אפל, ומצידו האחר הוא לא פחות מאשר ה-Mate 10 Pro של וואווי

U18 של אוקיטל. צילום: יח"צ

אוקיטל (Oukitel), יצרנית סינית בגודל בינוני יחסית, ידועה בעיקר כחברה ששילבה לראשונה סוללות ענק בטלפונים שלה. אבל את U18, הטלפון החדש שהיא תתחיל למכור בסוף החודש בכ-180 דולרים, יזכרו – אם בכלל, בגלל העיצוב שלו.

זוכרים את הימים בהם הטלפונים תוצרת סין היו ידועים בגלל ההעתקות חסרות הבושה של העיצובים של טלפונים מובילים? ב-U18 אוקיטל עושה את זה בגדול, ואפילו – וזה החידוש, באופן היברידי משהו – מקדימה המכשיר כמעט בדיוק iPhone X, מכשיר הדגל של אפל (Apple), ומאחור הוא נראה דומה לחלוטין ל-Mate 10 Pro, מכשיר הדגל הנוכחי של וואווי (Huawei) שהיא יצרנית הטלפונים הסינית הגדולה ביותר.

אז אם אתה אוהבים את המגרעת בעיצוב החדש של אפל, אבל לא מוכנים לשלם את המחיר הכבד, אז תהיה לכם הזדמנות ללכת בלי ולהרגיש עם.

מבחינת תצורה כמובן, אין מה להשוות. מסך ה-5.85 אינץ' של U18 הוא מסוג IPS והוא מציע רזולוציה של 1,512×720 פיקסלים בלבד. הוא מגיע עם מערכת על שבב MT6750T שהיא אמנם בעלת שמונה ליבות, אבל חלשות יחסית. מקדימה יש מצלמת 8 מגה-פיקסלים, ומאחור המצלמות הן בגודל של 13 ו-5 מגה-פיקסלים, והן מציעות אינטרפולציה מבוססת תוכנה לרזולוציות גבוהות יותר.

הזיכרון עמו מגיע המכשיר הוא בנפח של 4/64 גיגה-בייט, והסוללה היא בנפח של 4,000mAh והיא מציעה טעינה מהירה עם מחבר USB-C. המכשיר, כאמור, יתחיל להימכר ב-29 בינואר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים