One1 הטמיעה פתרונות אבטחת מידע של סופוס ב-ICSC

במסגרת הפרויקט הטמיעה חטיבת הענן של One1 פתרונות להגנת נקודות קצה ושרתים, בהם פתרון בעל יכולת נגד כופרות, שחוסם נוזקות יום אפס, תוכנות ניצול בלתי ידועות ומתקפות נסתרות ● ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

רהב רוזנטל, מנהל פעילות One1Cloud ב-One1. צילום: שיווק One1

One1 סיימה בימים האחרונים פרויקט שארך כחודש להטמעת פתרונות אבטחת המידע של סופוס (Sophos) ב-ICSC. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מאות אלפי שקלים.

ICSC מקימה מרכזי תמיכה, שירות וקול סנטר, והיא מספקת שירות ותמיכה לציוד הקצה של HP. הפרויקט בוצע על ידי One1Cloud, זרוע שירותי הענן של One1, ואת סופוס מייצגת בישראל Power Communication.

במסגרת הפרויקט הוטמעו בחברה פתרונות להגנת נקודות קצה ושרתים, בהם Endpoint Antivirus ו-Intercept X – פתרון בעל יכולת נגד כופרות, שחוסם נוזקות יום אפס, תוכנות ניצול בלתי ידועות ומתקפות נסתרות.

יצוין כי ICSC בחרה ב-One1Cloud ובפתרונות אבטחת המידע של סופוס לאחר שביצעה סקר מקיף ובדיקת היתכנות שיבטיח עמידה בתנאים המחמירים להם מחויבת חברה כמותה, שפועלת תחת הדרישות של HP העולמית.

מוטי אסף, מנכ"ל ICSC, ציין כי "כחברה המספקת שירותים ללקוחות ישראלים ובינלאומיים, אנחנו רואים חשיבות רבה בשרידות ובהמשכיות עסקית. פתרונות אבטחת המידע של סופוס מספקים הגנה מתקדמת, תוך מתן מענה לאיומים הקיימים בשוק".

רהב רוזנטל, מנהל פעילות One1Cloud ב-One1, אמר כי "ICSC פנתה אלינו מפני שחיפשה מענה מבוסס ענן לצרכי האבטחה שלה. כעת היא תוכל להמשיך ולספק שירותים יעילים ובטוחים ללקוחותיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים